Contact gaat via algemeen nummer, welke zeer slecht bereikbaar is. In 3 telefoongesprekken steeds wat anders gehoord, uiteindelijk op advies bank medewerker fysieke afspraak gemaakt in H’voet. Moest daarvoor (niet kosteloze) documenten meenemen van Burgerzaken, Met 2 personen vrij genomen voor de afspraak. Bleek daar aangekomen via beeldbellen te gaan, wat we dus ook thuis hadden kunnen doen. Dame vertelde uiteindelijk weer iets heel anders dan eerder tijdens telefonisch contacten verteld. Zgn, ‘vereiste’ documenten bleken onnodig. Uiteindelijk onverrichterzake terug naar huis. Zeer ontevreden.
Frank Niessink
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
je komt in een Service-woestijn. Toets 1, Toets 4, Toets 3,.... en niemand te bereiken.... m'n moeder is 88, dit is niet klantvriendelijk! Waardeloos!
Hendrikje Sterringa
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geentelefonisch contact mogelijk met deze bank in Hellevoetsluis