net als John den Dulk, 50 jaar klant en heb je ze nodig , zijn ze er niet! en ze hebben best wel geld aan mij verdiend maar als je boven de 60 ben ben je niet meer interessant !
afschepen en door !!! zoek wel een bank waar je nog telt !!!
Pieter De Smit
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
4 keer bij het kantoor geweest omdat mijn pas niet werkt. Totaal twee uur zitten wachten. Mijn bank pas werk niet. Nieuwe code gehad. Gewoon weer niet mee kunnen betalen. Weer terug naar de bank. Die.zeg gewoon u moet een afspraak maken. Zit al twee weken zonder pas te gek voor woorden.. Nu weer een week wachten. Zo kan ik deze bank niet. Heel jammer..
John den Dulk
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ongelofelijk, mijn hypotheken heb ik in het verleden bij de ABN Amro afgesloten en ben ik al jaren klant. Nu wil ik advies hoe deze in 2021 het beste kan voortzetten en krijg ik te horen dat het advies 550 Euro kost met eventuele opslag van 200 Euro indien wijzigingen binnen de hypotheek worden doorgevoerd. SLECHT ABN AMRO!!!! Wat een giller, zeker als je de TV reclames bekijkt van ABN Amro wat een grote leugen blijkt te zijn.....(zoals de reclame suggereert).