zo slecht om 12:30 al telefonisch niet meer bereikbaar
Richard
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
De telefonische bereikbaarheid van ABN AMRO zakelijk is nul! Als je belt naar de ABN AMRO klantenservice, dan kom je in de wachtstand en dit heeft mij tot 3x toe een half uur gekost! Er wordt alleen door een bandje gezegd "u wordt zo spoedig mogelijk geholpen"... niet dus!
Het is een grove schande dat de "klantenservice" van ABN AMRO schijnbaar alleen nog op papier bestaat en je als zakelijke klant niet meer te woord wordt gestaan! Schijnbaar is deze afdeling inmiddels ook wegbezuinigd? Het wordt tijd voor een andere bank!
Petra
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zakelijke afdeling telefonisch onbereikbaar. Je wordt doorverbonden en daarna houd het op. Heb anderhalf uur (echt waar!) in de wacht gestaan om te horen dat ik zo spoedig mogelijk wordt doorverbonden. De dag daarna weer geprobeerd en hetzelfde verhaal. Alleen heb ik toen na twee keer een kwartier wachten opgehangen. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?