ben bedrijfsarts bij arbo unie. heb gevraagd telefonisch contact te hebben met collega. nota bene heb ik de namen van 4 jaargenoten, werkzaam bij uwv heerlen genoemd.wordt dus niet hiermee geholpen. Ben 32 jaar werkzaam. wat bereikbaarheid betreft is er voor wat betreft de tweede helft alleen maar verslechtering wat bereikbaarheid betreft. Degene die ik aan de lijn kreeg was mevrouw Smit van klantencontact.Heb daarna nog 2 andere nummers gebeld en uiteindelijk kwam ik toch uit bij een van de collega's die ik zocht.Kreeg ook zij telefoonnummer. Ben dus niet te spreken over die mevrouw Smit.
Overigens houd ik me zeker aanbevolen voor een prijs.:)
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
-
Margriet Bruggink
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik wil gewoon doorverbonden worden met mevr. Weening uit Heerlen. Ik wil niet mijn hele verhaal nog een keer vertellen aan een telefoonmiep, terwijl ik de naam van de specialist heb. Wat een stom gedoe.
G. Wolvers
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Contact gehad met een centraal nummer, de eerste telefoniste verbond mij door, maar niemand nam op. De tweede telefoniste vertelde mij dat er een storing was en kon mij daardoor niet doorverbinden met UWV Heerlen. Ik verzocht haar mevrouw Verbruggen een mail te sturen. Dit ging niet, omdat alleen de telefoon werkte. De callcentermedewerkster kon mij ook het rechtstreekse nummer van mevrouw Verbruggen niet geven. Als de telefoon volgens de callcentermedewerkster wel werkt, waarom kan ik dan niet doorverbonden worden? Op mijn voorstel om mevrouw Verbruggen een mailtje te sturen met het verzoek mij terug te bellen werd wederom naar de storing verwezen.
De callcentermedewerkster deed een tegenstrijdige uitspraak, waar ik niet goed van word. Op uw site staat geen melding van een storing.
Waar blijft de serviceverlening?