Mijn re-integratiebegeleider in Hengelo kreeg een nieuw telefoonnummer en slaagde er gedurende 2 maanden niet in om dat door te geven. Na contact per mail eindelijk haar nieuwe telefoonnummer bemachtigd. Nu, 2 maanden later probeer ik haar opnieuw te bereiken met vragen over mijn uitkering. Auto-reply: "ik ben afwezig" met de boodschap voor dringende vragen te bellen met directe collega, te bereiken op het nummer dat intussen al 4 maanden afgesloten is! Het landelijk nummer van UWV gebeld, maar ook daar slaagt niemand erin mij door te verbinden met iemand die daadwerkelijk mijn persoonlijke dossier mag inzien. Heel veel stress later heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen en kan ik dat uiteindelijk duur bekopen met het inleveren van (een deel van) mijn uitkering omdat ik mijn wijzigingen niet op tijd door kan geven en daardoor in gebreke ben!
Alice Witte
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je moet direct betalen, maar als ik een telefoniste wil bellen voor informatie wordt er niet opgenomen en wordt er niet verteld of er een ander nummer beschikbaar is. Slechte service!
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Uitstekend
frits nijman
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
De ervaring is zeer goed, er deden zich geen problemen voor.