Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Boerenbond Oss

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Parallelweg 7-C
5349 AD Oss
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 20:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen
  • Website

Informatie over Boerenbond in Oss

Uitoefenen van de detailhandel volgens de Boerenbond formule in de sector m.b.t. doe het zelf artikelen, tuinartikelen, huisdierbenodigdheden en diervoeder.

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Boerenbond in Oss

Onze bezoekers over Boerenbond in Oss

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.5/10
    (4 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    67%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.6/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.4/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.4/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over Boerenbond in Oss

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een medewerker in de winkel gevraagd of zij stekpoeder verkochten. Medewerker is kennelijk niet echt iemand van het boerenleven en de groene vingers. Had geen idee waarvoor dat poeder werd gebruikt, terwijl de naam van het artikel het al zegt: om te stekken. Zij wist het niet en zou het gaan vragen bij een collega. Die collega was bezig, dus wij zijn verder op onderzoek uitgegaan. Verder geen personeel te bekennen en ook geen stekpoeder. Na 10 minuten nog steeds geen uitsluitsel over wel of geen stekpoeder in het assortiment. Wij hadden besloten het dan maar elders te proberen. We wilden nog wel een paar zakken potgrond meenemen. Die lagen buiten en waren in de aanbieding. Tot onze verbazing liep de collega die ook de vraag over het stekpoeder had moeten beantwoorden naar buiten en ging de kaartjes met de prijzen omwisselen, waardoor de potgrond ineens meer dan eur 1,-- per zak duurder werd. Heb mijn verbazing uitgesproken dat dit niet zo maar kon, maar het enige antwoord was dat de bordjes verkeerd stonden. Ook na mijn uitleg dat ik als consument op de prijs mag vertrouwen als niet overduidelijk is dat een bedrijf een fout heeft gemaakt, bracht haar niet op andere gedachten. Dus maar geen potgrond gekocht. Dit bedrijf ziet ons niet meer terug. Oh ja, we hebben nog steeds geen idee of ze stekpoeder verkopen, want die vraag is nog steeds onbeantwoord. Het omwisselen van bordjes om de klant een hogere prijs te laten betalen, krijgt kennelijk meer prioriteit dan het beantwoorden van een vraag. Dit bedrijf heeft vandaag precies laten zien, waarom steeds meer mensen afhaken bij het bezoeken van een fysieke winkel: het personeel heeft geen idee wat er wordt verkocht en klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken.