Onze bezoekers over De Telegraaf Hoofdkantoor in Amsterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.6/10
(775 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
28%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3.4/10
(366 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.6/10
(231 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.3/10
(178 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over De Telegraaf Hoofdkantoor in Amsterdam
Chris Holtkamp
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goedemorgen, wij hebben een abonnement op de Telegraaf en al een week ontvangen wij geen krant. We bellen elke dag en er wordt van alles beloofd, maar geen krant.
Gretha Van Beek-Vos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geen persoonlijk contact maar steeds automatisch waardoor ik mijn klacht niet duidelijk kan maken. Ik wil het bedrijf aan kunnen spreken op het regelmatig niet nakomen van hun bezorging. Of het ontbreken van bijlages. Zo wil ik geen klant zijn en wil ik het contract ontbonden hebben.
F. Camerling
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bereikbaarheid zeer slecht.
Men wordt niet te woord gestaan.
Zeer klantonvriendelijk.
Uw bezorgdienst is een ramp.
Al diverse malen een andere krant in de brievenbus.
Rita Klinkhamer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer al vanaf oktober voor mijn 93 jarige moeder een bedrag terug te krijgen van ca €60. De krant was opgezegd, ivm ziekte. Ze heeft 60 jaar een abonnement gehad! Zij had het abonnement al betaald tot december. Vanaf 7 oktober heeft ze geen krant meer ontvangen, Het restantbedrag zou teruggeboekt worden. Na ieder telefoontje wordt mij dat beloofd. Woedend ben ik. Wat een service...
M Koster
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Erg slecht. Een abonnement afzeggen omdat het financieel niet meer haalbaar is, is niet mogelijk. Ook al ben je al 50 jaar geabonneerd bij de telegraaf. Ze kunnen niet inleven in de situatie waardoor we nog 2 jaar vastzitten aan de telegraaf.
Een beetje menselijkheid hadden we na 50 jaar lidmaatschap wel verwacht, maar helaas!!
H.R. Braun
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer dagelijks een krant te ontvangen, maar het lukt maar niet. Ik heb de moed opgegeven. Ik zie het nog even aan, anders zeg ik het abonnement na 40 jaar op.
Grada Busker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heel goed te woord gestaan.
Ruud Muller
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
In Augustus 2x €23,50 afgeschreven en wil graag weten waarom!
Heb hiervoor diverse nummers gebeld. Niet bereikbaar!
Telefoons worden niet opgenomen
Zeer irritant voor een aboonnee die al 40 jaar meeloopt.
Een prijs hoef ik niet.
Ben geneigd m'n abonnement op te zeggen, er zijn meer kranten.
Rene van der Feltz
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn ervaring met contact leggen met de Telegraaf is ronduit bedroevend. Alleen om door te geven dat de krant niet gebracht is ga je van keuze menu naar keuze menu en dan uiteindelijk ga je voor minimaal 5 minuten in de wacht. Dit is geen klantenservice en ik ga dan ook het abonnement beëindigen.
Ton Van de zilver
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik geef mijn reden om dat mijn bericht(en) niet geplaatst worden bij een geplaatste artikel. Een voorbeeld: over die mishandeling van die trein conducteur geef ik een mening. Deze wordt niet geplaatst door de moderators. Andere mensen plaatsen gelijkwaardige berichten. Ik gebruik de naam getint. Motorclub niet bij name benoemt welke of mariniers is dat soms discriminatie? Die man is mishandeld en dus moet de dader gestraft worden. Dus ik geef mijn mening maar. Ik wordt niet geplaatst en ik beschouw dit als discriminatie. Jammer hoor.