Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

NS Hoofdkantoor Utrecht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Laan van Puntenburg 100
3511 ER Utrecht
Schrijf review
  • Klantenservice zakelijk
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    09:00 - 18:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen
  • Website
Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van NS Hoofdkantoor in Utrecht

Onze bezoekers over NS Hoofdkantoor in Utrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.5/10
    (505 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.2/10
    (242 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (150 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4/10
    (113 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over NS Hoofdkantoor in Utrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
NS heeft een nieuwe betekenis van klantenservice. 28 weken wachten op een antwoord op een klacht
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wacht sinds 24 november op antwoord inzake claim van meer dan 2 uur vertraging tijdens reis van Amsterdam-Zuid (vertrek 11.:02) naar Roermond (aankomst 16:29).
In eerste instantie afgewezen. Direct protest ingediend op 24-11-'22, ontvangstbevestiging ontvangen op 1-12-'22. Tot op heden nog geen antwoord!
Telefonisch contact gezocht met klantenservice. Nietszeggend antwoord: druk, moest maar wachten. Geprobeerd via klantenservice contact te krijgen met de klachtenafdeling: niet mogelijk!
Bereikbaarheid NS ongehoord slecht.
Wacht nog altijd op antwoord
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
goede service
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als je telefonisch contact opneemt duur het wachten veel te lang.

Mijn probleem ik krijg een ns doorlopende rekening.
ov -chipkaart nr. 7926
keuzedagen voordeelurenabonnement € 51,00 per jaar 1e klas
Prijs hoofdabonnement jaarlijks € 61,20
extra optie keuzedagen voordeelabonnement 1e € 51,90 volgens mij klopt dit niet
2 keer extra optie dat kan toch niet dan is het abonnement wel peper duur
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat een ontzettend nietszeggende organisatie. Veel vragen geen antwoord en niemand bereikbaar. Rogier doe er wat aan.
LH.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Afdeling klantenservice echt heel slecht!!!! Wordt eerst van het kastje naar de muur gestuurd tussen NS en OV chipkaart. Vervolgens word ik slecht geholpen door medewerkster van klantenservice. Bij vraag om een manager te spreken krijg ik als antwoord dat dit niet kan.
Hoofdkantoor in Utrecht is niet te bereiken, omdat er alleen maar onbruikbare keuzemogelijkheden zijn. Kortom: je stuit op een muur en wordt wordt niet geholpen!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De treinreizen zijn over het algemeen comfortabel
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helemaal vervelend!! ,
nou al de zoveelste keer dat ik een eerste klas ticket koop en uiteindelijk als opgestapeld vee in de 2e klas moet staan... Zwetende mensen een deur die om de 10 sec open en dicht ging.. Ik denk dat het in de hel beter toeven is.. Hoe gaan jullie dit compenseren?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Graag wil ik de NS complimenteren met de hulpvaardigheid van twee van haar conductrices op de lijn Kapelle -Biezelinge naar Oss op 13 jul jl.
Ik had een groep ticket voor 3 personen gekocht voor deze reis, maar niet de juiste documenten uitgedraaid.
Gelukkig kon ik via mijn mail op mijn mobiel aantonen, dat de kaartjes wel betaald waren..
De eerste conductrice nam er alle tijd voor om het op te lossen, maar het lukte haar ook niet en moest in Roosendaal uitstappen. Haar dienst zat er op.
Na het overstappen van ons richting den Bosch kwam er een andere conductrice de kaartjes controleren en wederom deed zich hetzelfde probleem voor.
Zij wist wel hoe ik de kaartjes op mijn telefoon kon downloaden en heeft er alle tijd voor genomen om me te helpen. Bovendien hebben we enorm met haar gelachen!!
I.p.v uit de trein te worden gezet hebben we een kostelijke rit gehad!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Fantastisch.