-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik heb zelden problemen met een bedrijf en over de winkel in Deurne en het personeel daar een dikke 10 maar over de webshop van Lidl en de service afdeling een DIKKE MIN.
Ongelofelijk hoe slecht een bedrijf met zijn klanten om kan gaan . werkelijk niet voor te stellen hoe slecht en ongeintresserd men daar om gaat met de klachten van klanten en de aftersales hiervan , heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkel ander bedrijf.
De bedrijfsleider in Deurne er op aangesproken maar die betreurt het ten zeerste maar kan er helaas niets aan doen.
Ik denk er over om maar eens te gaan flyeren bij diverse Lidl vestigingen, wil er wel een rechtszaak voor riskeren heb hier inmiddels een heel dossier opgebouwd en ben niet snel bang , ook niet voor de Lidl
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Jammer dat een klacht indienen via het daarvoor bestemde formulier niet mogelijk is. Melding verzenden formulier mislukt.... Ze hebben een actie waarbij kinderen een paasei in elkaar kunnen knutselen en bij inleveren een cadeautje ontvangen. nadat mijn zoontje zich hier heel veel moeite voor gedaan heeft.... geen cadeautje! Men wist van niks bij het filiaal in Sittard. Mijn zoontje hevig teleurgesteld uiteraard.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vooral de non- dood. Blijft rommelig, en het lijkt of niemand zich verantwoordelijk voelt.terwijk dat toch ook een echte klantentrekker is.
Algemene service prima!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Goeden dag, ik heb net het hoofdkantoor in Huizen aan de lijn gehad, en ben er prima te woord gestaan. Zeer vriendelijke medewerkster, met volle aandacht voor mijn punt.
Ik geef hier ook een 10 voor
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
hoofdbureau is niet of nauwelijks bereikbaar. Na extreem lang volhouden, wordt er opgenomen. Word uiteindelijk doorverbonden met hoofdkantoor. Weer erg lang wachten. Wanneer persoon niet bereikbaar blijkt te zijn, krijg ik geen rechtstreeks nummer noch de mogelijkheid boodschap achter te laten. Vraag of men nog wat meer voor mij kan doen, is eufemistisch gezegd overbodig.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Uitstekende service snel en alles vlug geregeld.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
9 September j.l. bestelde ik een set pneumatisch gereedschap bij Lidl, waarna zich een vreemd toneelstuk ontrolde...De set bestond uit een compressor en wat bijpassend gereedschap. Al na een paar dagen kreeg ik de compressor thuis gestuurd met de boodschap dat de gereedschappen in een later stadium zouden worden opgestuurd omdat het geheel anders te zwaar zou zijn geworden. Begrijpelijk, maar vreemd werd het toen ik een paar dagen later te horen kreeg dat de gereedschappen niet meer leverbaar waren omdat het pakket bij DHL was verdwenen...waarvoor natuurlijk excuses. Als pleister op de wonden een waardebon van 10 euro vrij te besteden bij Lidl, met dank. Er zou door Lidl Nederland een onderzoek gestart worden naar de verdwenen spullen, waarna ze misschien alsnog geleverd zouden kunnen worden. Een paar dagen later,16 september, kreeg ik een mail waarin verteld werd dat het pakket weliswaar gevonden maar teruggestuurd was naar Duitsland. Mijn betaalde geld zou z.s.m. worden teruggestort. 11 Oktober gebeld met de vraag waar mijn geld bleef, want het was in de tussentijd bijna een maand later, nog steeds niet teruggestort. Hiervoor werden weer uitgebreid excuses gemaakt en het zou vandaag nog rechtgezet worden. Eind goed, al goed waarop Ik mijn verwachting uitte dat het teruggevonden pakket nu alsnog verstuurd kon worden , maar dat was niet mogelijk. Op mijn vraag waarom dan niet vertelde de vriendelijke callgirl medewerkster dat zoiets niet kon.......Mijn verbazing groeide met de minuut, omdat ik blijkbaar niet in de gaten had gehad dat de grenzen in Europa in de tussentijd zo gesloten waren geworden dat een pakket van Duitsland naar Nederland vervoeren onmogelijk was. En nu maar hopen dat ik zelf genoeg gereedschap kan vinden en dat mijn geld inderdaad teruggestort gaat worden. Lidl is een trouwe klant kwijt.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het mailadres van Lidl Huizen is niet correct.
Als ik een mail stuur naar info@lidl.nl krijg ik de mededeling dat het mail adres niet klopt.
Zou handig zijn als de Lidl dit aanpast.
Met vriendelijke groet,
Henri van Geffen
denhaag@runningblind.nl
-
Bereikbaarheid:
star
star
star
star
star
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik ben hartstikke goed geholpen de service was uitstekend!
De mevrouw aan de telefoon was onwijs vriendelijk en dat maakte het heel erg aangenaam om met het hoofdkantoor te bellen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Meerdere malen geklaagd over stank en geluidsoverlast tijdens lossen en laden zelf met deuren dicht. Dit gaat dan goed voor een maand of zo. Daarna is het weer mis.
Kan "tijdens lossen/laden motoren uit" standaard op de vrachtbrief komen te staan?
Bvd
KvM