-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
In de middag om 13.30 uur is er geen bio brood verkrijgbaar veel lege bakken en lege schappen .bij informatie bij bedrijfleider krijg je een slecht antwoord.
Liddl holt achteruit in nu een 3e rangs zaak .
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Artikel besteld, is vervolgens retour gestuurd, niemand weet waarom, vervolgens is het artikel niet meer leverbaar, dus wil ik mijn retour verstuurde artikel, maar dat kan niet, SNAP IK HET NIET OF BEGRIJP IK HET NIET, WAT EEN K... SERVICE.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
heel slecht behandeld en er uit gegooid en een ver bod zonder enogeaanlijding maar twee aziaaten mochten er wel met zijn tweeen in en dat vind ik ook niet horen hun wel en wij niet doe daar is wat aan
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waarom geen ouderenuurtje bij Lidl Huizen in verband met Corona-virus? Een ouderenkassa is echt niet genoeg. Mensen houden lang niet allemaal 1,5 meter afstand. Doe het in de avond tussen 20 en 21 uur. En zorg alsjeblieft dat er dan nog brood is.
DUS GRAAG EEN OUDERENUUR OM TE WINKELEN!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geen communcatie met Lidl hoofdkantoor mogelijk alleen met een callcentrum genaamd Lidl klantenservice.
Komen gemaakte afspraken niet na in leveringen.
Daarbij is er geen goede communicatie mogelijk met hun klantenservice omdat zij zelf niet begrijpen hoe verzendingen via DHL gaan.
Een hopeloze webshop en geven in bestelling/ factuur leverdata aan die nooit gehaald gaan worden.
Ik roep dan ook op om niet meer via de webshop Lidl te kopen, gemaakte afspraken worden nooit nagekomen. Dit is me al voor de derde keer overkomen.
Voor mij dus nooit meer.
Ook heb ik dit bij de woonwinkel waarborg gemeld en bij de reclame code commissie..
Ook zijn we met de media bezig of hier meer mensen last van hebben. We hopen dan ook op meer feedback
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het gaat over het bedrijf in zijn geheel,ik ben erg teleurgesteld dat de december maand feest heet,het hoort gewoon kerstmis te zijn, Jumbo heeft het gewoon kerstmis genoemd.ik haal ook deze maand geen boodschappen meer bij jullie.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het gaat over winkel Nielsbohrplaats Rotterdam. Ik ben een trouwe klant geweest, maar daar gaat het wel erg hard achter uit vaak in de winkel erg leeg qua producten. Veel producten over datum of tegen de datum aan zonder stickers minimaal 10 mensen in de rij wachten duurt dan erg lang dat sommige mensen hun boodschappen, maar in de schap gooien en boos weg lopen. De druppel was voor mij als je er wat van zegt tegen de medewerkers, dat ze zeggen "dan ga je toch ergens anders heen".
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Prima winkel
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Bestelling op datum en tijd afleveren trekt lidl en dhl zich niets van ,als die revice niet gegeven kan worden haal het dan van de site af voor de rest kopen wij 80 % van onze levensmiddelen bij lidl dus ik ben alleen ontevreden van de leveringen van de shop
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heb een order besteld maar je krijgt geen bevestiging of antwoord. Ze hebben wel het geld geïnd, maar de bestelling is niet bekend. Verschillende keren gemaild en gebeld. Via de mail krijg je een antwoord: we hebben uw mail ontvangen en u krijgt binnen 4 dagen antwoord, maar niks geen antwoord. En via de telefoon zeggen ze we zullen het doorgeven aan de financiële afdeling.
Dus waarschijnlijk geen matras en misschien ook het geld weg.
Goedzo LIDL.SHOP zo ga je met klanten om je hebt er immers toch genoeg één meer of minder maakt niet uit.