-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ons klant nr. is 1161354203. Wij krijgen ten onrechte aanmaningen om een matras te betalen die op 11 augustus 2023 is betaald. Talloze mailtjes en contactformulieren gestuurd en nooit een reactie ontvangen
.Telefoonnummers zijn onbereikbaar. Wel dat we straks een incassobureau op ons dak krijgen. Wat een schandalig rommeltje is dat bij jullie. Echt iets voor de consumentenbond,rubriek stekeligheden
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
heel erg slechte servicedoen niet wat ze beloven
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
echt een slecht bedrijf voor mensen met rug problemen, B.v zelf scan als je niet mag bukken moet je vooral de lidl hebben, dus voor mij de Albert hein want daar kan je nog wel de tas op kwijt, zijn al meer aan het oversteken dus de lidl gaat dat voelen als ze zo goed alles weten wat ze doen, ik kom er nooit meer en spreek meer mensen dan de winkel zelf dat noemen we mond op mond reclame, zo hou de lidl niemand meer over
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heel vaak hele lange rijen, heel vaak 1e levensbehoefte vak leeg, medewerkers moeten vracht vullen ipv klanten helpen en kassa bij pakken, als er dan een kassa wordt bij geroepen duurt het gigantisch lang voor dat de medewerker komt. doe er je voordeel mee.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heb al twee klachten mails gestuurd
Maar word totaal niet op geantwoord
Erg slecht vind ik dat…
7 x 6 pax cola
Zonder prik????
Slechte service is weer een klant verliezen…ik lees hier meer klachten, maar hoor ook in de omgeving klachten
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik heb een ligbed besteld welke door de distribiteur tot 2x toe retour naar leverancier werd teruggezonden. Op aanraden van een medewerker opnieuwe besteld en betaald en gewacht op retour geld van eerste bestelling. Helaas na 3 maanden nog steeds niet terug na elke week diverse keren te hebben gebeld. Wordt ook niet de moeite genomen om terug te bellen door deze afdeling na diverse verzoeken van mij.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De filiaal leider scheld personeel midden in de winkel uit en perst hun tot het uiterste. Loopt erg onvriendelijk door de winkel. .....gek dat personeel daar wegloopt .
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Kassiere die vandaag aan de kassa zat stappeld alle boodschappen op elkaar en als je dan vraagt of ze daar volgende keer anders mee wil omgaan krijg je een grote mond!!!
Wat een slechte service en klantonvriendelijk!!!
Wat mij betreft kom ik nooit meer in de lidl in huizen....betaal liever meer dan dat ik daar mezelf laat afbekken door zo 'n broekie!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De filiaalhouder is ontzettend klantonvriendelijk en behandelt de klant insinuerend:
1. Had ik hem laatst de flessenbon gegeven, hetgeen hij stellig ontkende
2. Onlangs trok hij de aanbieding van de broodjes in twijfel… Na een lange discussie met een lange rij als gevolg, wilde hij dit eerst nog even controleren om mij uiteindelijk in het gelijk te moeten stellen. Zó vermoeiend deze man die zijn clientèle zonder reden al bij voorbaat wantrouwt. Geen visitekaartje voor uw bedrijf!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Koffie apparaat online besteld en BETAALD, levering onbekend dan maar geannuleerd, en maar wachten op terug storten van het aankoopbedrag. Klantenservice geeft maar aan dat het ze het aan het uitzoeken zijn.......vraag is waar blijft mij geld !
volgende keer toch maar BOL.COM of COOLBLUE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!