ik bel over het probleem dat als er iemand bij de kassa staat en geen air-miles pas bij zich heeft het niet is toegestaan om het op mijn pas te zetten.
Vreemd want air-miles zegt zelf dat het gewoon mag.
waarom hanteerd de praxis deze regels.
Tevens werd mijn gesprek met jullie gewoon onderbroken.......heel slecht
H.p.c. van der Loo
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb op 20 maart een retour aangemeld via de website nadat ik al een aantal keren had proberen te bellen, het gaat om incident 210320-000962
Daarna nog diverse keren geprobeerd om contact te krijgen nog steeds niet gelukt, heb wel reactie ontvangen dat ze binnen 1 werkdag proberen om op het probleem terug te komen nu is het inmiddels 6 april, nog steeds. Iets vernomen. Vind dit een kwalijke zaak.
Straks is mijn termijn verlopen en zit ik hier meet een onbruikbaar tuinhuisje aangeleverd door Vida. Maar wel bij jullie besteld en betaald.
Graag snel een correct antwoord aub.
Mvgr. H.p.c. van der Loo, Bosstraat 16 Moergestel.
Email vanderloopiet@gmail.com of telefoon 0620225971
j
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
heb een aantal producten gekocht online, maar de korting waar ik recht op had ging er niet af.
vervolgens bij het ophalen er melding van gemaakt bij een medewerker. deze vertelde mij dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. dit het ik zaterdag 23-01-2021 gelijk gedaan.
maar je krijg aleen maar een bandje met uw word zo spoedig mogelijk geholpen. nu maandag 25-01-2021 weer aan de telefoon aan het hangen nu is het 9:45 en ik ben begonnen met bellen om 8.45. dit is toch niet echt een klanten service jammer.
Harry van Deursen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik had besteld nachtkastjes van VidaXL die
waren zwaar beschadigt om dit retour te kunnen
sturen heeft 10 dagen geduurd en nu zit al een week op mijn terug terug gestort geld te wachten
normaal 3 dagen bij Praxis misschien wel maanden
Anton Hogervorst
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slecht
Praxis steelt van zijn klanten
Service...niet bereikbaar
Zooitje...puinhoop
W.H. Cordes
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Praxis was al jaren mijn WINKEL.
Maar nu helaas tijdens de corona niet meer .
zou wat met mijn vrouw gaan uitzoeken , maar mochten niet samen naar binnen
WAT SCHEPT MIJN VERBAZING TIENTALLEN MANNEN WERDEN WEL BINNEN GELATEN , ZELFS ZONDER KARRETJE
erger nog er was een dame met een kind van een jaar of 4 die ook niet naar binnen mochten .ondanks dat de vrouw zei, ik ben een allestaande moeder,waar laat ik mijn kind
( SCHANDALIG ) .DUS ZIJN WE MAAR NAAR DE KLUSWIJS GEGAAN
EN TROFFEN DAAR DIV.STELLETJES AAN DIE WIJ VOOR DE PRAXIS DEUR GEZIEN HADDEN. MIJ ZIEN JULLIE NIET MEER TERUG BIJ DE praxis
Ine van Kampen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vreselijk slecht bedrijf, klantenservice en hoofdkantoor telefonisch niet bereikbaar. Reageren ook niet op je mail.
Henk Van Leth
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch niet te bereiken
Marc Dekker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik zou al 4 keer terug gebeld worden niks naar net 23 min in de wacht arghhhhh
R Kieneker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Via online klachten formulier een melding gedaan,hiervan een bevestiging gehad dat ze zsm reageren.Omdat een reactie uitbleef heb ik nog 10 dezelfde mailtjes gestuurd maar helaas.
Een maand later een brief gestuurd naar het hoofdkantoor,nu ruim een maand verder geen enkele reactie.
Omdat ik het er niet bij laat zitten heb ik gebeld met het hoofdkantoor,een vriendelijke dame vroeg me alle stukken nog eens door te mailen ,ben benieuwd of er nu iemand wakker word en mijn klacht in behandeling wil nemen en een oplossing hier voor heeft.
Sinds dit loopt heb ik niks meer gekocht bij Praxis.