Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ALDI Culemborg

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Lanxmeersestraat 17
4103 XL Culemborg
Schrijf review
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 20:00
    Dinsdag
    08:00 - 20:00
    Woensdag
    08:00 - 20:00
    Donderdag
    08:00 - 20:00
    Vrijdag
    08:00 - 21:00
    Zaterdag
    08:00 - 20:00
    Zondag
    12:00 - 18:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over ALDI in Culemborg

Supermarkt

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ALDI in Culemborg

Onze bezoekers over ALDI in Culemborg

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (106 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (39 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.9/10
    (31 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.8/10
    (36 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ALDI in Culemborg

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik was zojuist in de Aldi in Ermelo. Ik vertelde tegen de bedrijfsleidster dat ik gekoelde groente had gekocht waarbij thuis bleek dat het product al ruim over datum was. Dan moet u het terug brengen kreeg ik in eerste instantie als antwoord. Ik zei dat dit niet kon omdat ik de zak al had weggegooid. Ik kreeg me vervolgens toch een grote mond van die dame niet mooi meer. Ik zei tegen har dat ze niet bepaald klantvriendelijk was. Ze had op z'n minst kunnen zeggen dat het "vervelend" was dat iets over datum in de winkel lag. maar nee hoor, met enorme stemverheffing een klant afblaffen! Het ging me niet om het verkrijgen van een nieuwe zak met groente, ik wilde alleen een signaal afgeven. Over de dame in kwestie zijn al vaker klanten weggebleven, dat verteld het overige personeel ook gewoon aan de klanten. Ik kan me dat voorstellen. Ik kom vanaf nu ook niet meer in de Aldi in Ermelo. Over en uit...
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sinds de verbouwingen op diverse locaties is de klantvriendelijkheid ver te zoeken, ook het contact met de klant is verdwenen en alleen moet gehaast gaan, ook bij de kassa sommige casiërre gooien met de boodschappen om het maar snel te hebben gehad en kijken ook niet bepaald vriendelijk. Boodschappen doen word nu een vervelende onderdeel van je huishouden. Of ligt het in de bedoeling van de Aldi dat boodschappen doen enkel voor de rijken is bestemd en het gewone volk verdwijnen moet of gewoon via de digitale wereld geacht word gedaan> Digitaliseren is een vorm van slavernij wat bij de Nlse wet verboden is, mensen dwingen om te pinnen is daar ook een onderdeel van, mensen hebben het recht om te kiezen met welke betaalmiddel men wil betalen en niet zoals nu vaak gebeurt geëist word digitaal te doen. Dan de plasticberg die steeds groter worden, de groente en fruit die vol chemicaliën zitten waardoor mensen ziek worden enz. Aldi had vroeger het concept om vooral biologisch en natuurlijke voeding voor betaalbare prijzen te verkopen, De Aldi broers zouden zich omdraaien in hun graf als zij wisten wat er met hun originele concept werd gedaan.... en dan tot slot, Aldi was van oorsprong dé goedkoopste winkel in Europa echter men hanteert tegenwoordig woekerprijzen en veroorzaken zo hongersnood onder de bevolking die op de armoede grens moeten leven, noodgedwongen vaak door ontslag vanwege inkrimpen of door de migrantenstroom die onze plekken op de arbeidsmarkten op eisen, eigen volk dat het nakijken heeft en moet doen met onbeschofte taalgebruik personeel. Ook de telefonische contacten met de Klantenservice is opgeheven, alles moet verplicht digitaal, wat ik al ond3er de categorie slavernij aanhaalde hierboven. De Aldi van vroeger zoals de beide broers het hadden opgericht is teniet gedaan en voor mij is dan te redenen om naar andere winkels uit te wijken, ik wil opmerken dat Jumbo goedkoper is dan de Aldi tegenwoordig en kwalitatief ook een verbeterde formule hebben toegepast, Aldi gaat failliet al ze doorgaan met dit beleid en de klandizie is ook verminderd heb ik gezien.... gezellig winkelen is verleden tijd bij de Aldi van nu!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Personeel luistert niet, denkt niet mee en zijn niet oplossingsgericht. Wat zij zeggen daar moet je het mee doen. Ook het hoofdkantoor komt haar afspraak niet na. Sta je dan in de winkel een discussie te vloeren met een assistent die mij niet wil begrijpen of een oplossing aanbiedt en wel verteld hoe geweldig de bakster is. Juist het gaat om te bruin gebakken speltbroden waar je tandvlees van kapot gaat.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Aldi is super slecht in het leveren van service , omdat producten uit de folder niet op aangegeven datums aanwezig zijn en bij opmerkingen hierover in mails gewoon niet wordt geantwoord .Het personeel is hier ook de dupe van door heel veel vragen en irritatie van bezoekers mogen hun dat (geneuzel )aan horen en uitleggen dat zij er ook niets mee kunnen want de producten zijn niet uitgeleverd . Dus de klant wordt met een kluitje het riet ingestuurd ,en Aldi is dermate onfatsoenlijk dat het geen antwoord geeft op meerdere meldingen hult mee zich in zwijgen .Ik staat op het punt om met een spandoek bij Aldi winkels te gaan staan ,met de tekst aanbiedingen kunt u nu niet kopen bij Aldi .
en een melding bij b.v. kassa hoe jullie met klanten om gaan.

Ik maak hier zeker geen kans op prijzen maar dat is mij een rotzorg ik hou niet van boeren bedrog en energie verknoeien . Dus hoe vaker dit voorkomt dus te groter de negatieve reclame ik ben zeker niet de enige .m.v.g. D.H.Westerveld
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vanmiddag ben ik in Hoogeveen naar alle 3 de Aldi-zaken geweest voor 1 paar dames wandelschoenen. Helaas waren er vandaag bij alledrie de zaken alleen maar heren wandelschoenen binnengekomen. De actieschoenen waren vanaf vanmorgen en er werd bij alle zaken niet verwacht dat ze de komende dagen nog binnen zouden komen.
Dit vind ik een slechte zaak. Ze waren niet op maar gewoon niet geleverd werd er gezegd.
Gebeurt dit vaker en wordt er nog wat aan gedaan?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede middag, ik was vandaag even naar de Aldi Rotterdam Binnenhof gereden om mijn boodschappen te doen.
Ik had een zak met Jona gold appels mee terug genomen, omdat deze van zulke slechte kwaliteit waren, dat zij al aan rotten waren.
IK had die de 17 juni gekocht maar was niet eerder in de gelegenheid om deze terug te brengen. De dames aan de kassa zeiden mij : dat had U een dag er na moeten doen. Gezien mij leeftijd en corona, was dat niet mogelijk. Vandaag kon ik dit weer wel regelen.
Ik vind het niet gepast zou graag van jullie een reactie krijgen. Met vr.groet Ossma
Ossma@planet.nl

Dit is al eens eerder gebeurt, ook bij andere zoals Little A.H. en zelfs de plus. De kwaliteiten van vorig jaar en ook van nu zijn bizar slecht te noemen.
IK zal U een voorbeeld geven. Ik heb 2 jaar geleden in Zeeland direct mogen rapen. De appels mee naar huis zijn een half jaar prima gebleven. Dus het kan anders en de fout van opslag is waarschijnlijk niet juist.