Onze bezoekers over UPS klantencenter in Apeldoorn
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2.8/10
(489 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
7%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.5/10
(231 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3/10
(141 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.2/10
(117 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over UPS klantencenter in Apeldoorn
Rmon
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
1. Het nummer in de telefoongids klopt niet, het is 020-5040500.
2. Daar krijg je eerst 4 miniuten allerlei opgenomen boodschappen te horen en vervolgens wordt je doorverbonden met ..... NIEMAND. Een lege lijn dus, zonder geluid. Voor >10 minuten.
3. Ik geloof dat ik importkosten moet betalen voor een land waar ik geen importkosten voor hoef te betalen, maar er is geen enkele ingang om dat te bestrijden. UPS strijkt het geld op.
KLANTENSERVICE is niet belangrijk voor UPS, ook niet als je al ?35,- voor de verzending hebt betaald en vervolgens toch 10 dagen op je pakje mag wachten.
Rodney Viester
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vreselijke bot. Geef mij een echte medewerker ipv 5 minuten lange praat met een bot. oh mijn god.
Anne de koning
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik kan niemand bereiken. Het duurt minstens 10 minuten voordat je de hele uitleg hebt gehoord en daarna krijg je niemand aan de telefoon. heel erg onduidelijk
Marinus Groot
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
heel slechte service voor hulp verlening. eindeloos in de wacht en slechte verbinding
Heinrich
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slecht bereikbare klantenservice.
2 keer gebeld 1 keer 21 min in de wacht daarna verbinding weg daarna nog 1 keer 19 min in de wacht
Vragen ze mijn track and tracé nummer geef ik ze en wordt de verbinding verbroken.
Al met al een slechte service.
Jannette Stobbelaar
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
UPS is eenmaal aan de deur geweest voor afleveren van het pakketje. Omdat ik niet thuis was zou ik dit bij UPS point op kunnen halen. Deze was dicht en sindsdien twee dagen later is niet duidelijk waar het pakketje is en of deze ooit op te halen is. De klantenservice weet niets en is ook niet bereid om naar een oplossing te zoeken. Een klacht indienen via de site lukt niet en verder komt er ook geen reactie of oplossing. Zeer slechte service of eigenlijk geen service.
Thijs Schluter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakket de dag zelf niet op het juiste adres bezorgd door fout van de pakket bezorger. Telefonisch contact gehad en ik zal die zelfde avond alsnog mijn pakket krijgen. Een uur voor ik het zal ontvangen opnieuw telefonisch contact gehad dat het toch biet ging lukken. Volgende dag zal het voor 11:00uur bezorgd worden. Om 12:00uur nog steeds niemand. Wederom telefonisch contact en ze zouden het oplossen en mij terug bellen. Hierna niemand meer te pakken kunnen krijgen en wordt gewoon weg gedrukt. Simpel gezegd: ze hebben er schijt aan hun klanten en behandelen hun zonder respect! Advies: laat alstublieft niet uw pakket bezorgen via het kantoor in Apeldoorn.
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Niet te bereiken. Betaal veel geld voor 24 uurs levering en de bezorger vertikt het, tot 2 keer toe, normaal aan te bellen en het pakketje te leveren. Niet thuis? Briefje in de bus terwijl ik in de woonkamer zit te wachten, belachelijk bedrijf.
Theo De Vries
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Omdat UPS zich van hun klanten afschermt en geen email adres heeft voor meldingen
(je kunt wel via een formulier iets melden maar dat geeft dus geen mail adres) en ik wel wil laten weten wat ik de beoogde ontvanger van mijn pakket geschreven heb, via deze weg.
Mogelijk heeft u een mail gehad van UPS met trackings nummer 1ZC9T93UYZ95789823 betreffende het door u bestelde boek.
Kiala bestaat niet meer en is over gegaan in UPS.
Het pakket zal echter niet met deze zending komen, want UPS blijkt het label voor op het pakket via een popup scherm te leveren en dat stond op mijn PC (zoals bij veel PC gebruikers) geblokkeerd. Ups biedt geen optie om het label alsnog te printen. Telefonisch contact met UPS bevestigd dat ik een nieuwe verzending (en betaling) moet aanmaken en ik zelf eerst maar moet uitzoeken hoe ik de blokkering moet opheffen. Dat ben ik nu dus aan het uitzoeken. Ik zal het boek zo snel mogelijk opnieuw proberen op te sturen