heel de dag proberen te bellen ""al onze medewerkers in gesprek. Contact formulier niet te benaderen, antwoord op alle mogelijke manieren bad request. Ik wilde alleen vragen waarom er in een bakje jumbo hollandse garnalen slechts pl.m. 76 gram zit terwijl op de verpakking 100 gram staat ! Heb bedrijfsleider al benadert en kreeg antwoord "als ik het zo moet verdienen stop ik er mee"!"Controle door klant ik heel gemakkelijk doordat bij jullie ingevroren vis bakken met losse vis een weegschaal staat !
H. Bisschop
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slecht te bereiken, geen antwoordapparaat of melding dat men op andere tijden te bereiken is. Gestuurde mails worden niet beantwoord. Het is hoog van de toren blazen naar buiten toe, maar concreet iemand te woord staan hoort niet bij hun zekerheden.
pete westerveld
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prima
Els van Niftrik
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heb vorige week melding gemaakt dat het recept van sucadelapjes met rode kool niet klopt. 3 kilo aardappels en 1 pot rode kool van 600ml? Er wordt geen aandacht aan geschonken vandaar dat we zelf de rode kool hebben aangekocht zodat het ook echt rode koolstampot konden maken voor de aanleenstaande ouderen als vrijwilligers en niet aardappelpuree met een licht kleurtje, helaas wordt er niets aan gedaan, de klanten service verbreekt gewoon de verbinding? Wat een service. Ook nog gebeld met hoofdkantoor maar ook deze doen niets, verwijzen je gewoon door weer naar klantenservice, het gebaar was goed maar diegene die een recept maakt moet denk ik toch eerst goed kijken of alles goed opgegeven is??
Ben benieuwd of er nu een reactie komt .