Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

RDW Hoofdkantoor Zoetermeer

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Europaweg 205
2711 ER Zoetermeer
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 17:00
    Dinsdag
    08:00 - 17:00
    Woensdag
    08:00 - 17:00
    Donderdag
    08:00 - 17:00
    Vrijdag
    08:00 - 17:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen
  • Website
Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van RDW Hoofdkantoor in Zoetermeer

Onze bezoekers over RDW Hoofdkantoor in Zoetermeer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (309 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    15%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (161 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (83 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (65 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over RDW Hoofdkantoor in Zoetermeer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
niet bereikbaar en zijn niet op de hoogte van hun zelf ingestelde regelingen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte ervaringen met het RDW in het algemeen. Duurt altijd lang maar dit slaat echt alles. Niet te doen. minimaal 21 weken wachten op een gezondheidsverklaring... En elke keer dat er gebeld wordt, heeft de RDW weer een excuus om onder het controleren van de status van de aanvraag uit te komen. Vandaag was het ´´een stroomstoring´´. Wat zal het morgen zijn...
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Beneden alle peil!
Ik wacht reeds meer dan 6 weken op een antwoord nav een door mij ingestuurd bezwaar. het klantcontactcentrum geeft aan dat het bezwaar in behandeling is bij de afdeling JBZ. Meer info hebben ze niet. De afdeling JBZ is telefonisch niet bereikbaar. Maw: ale burger kun je nu alleen maar afwachten en ben je aan de goden overgeleverd.
Blijkbaar heeft men geen enkel idee van de schade die aangebracht wordt door onjuiste besluitvorming (naar mijn mening). Echter, in dit digitale tijdperk is met ook niet in staat de voortgang van een bezwaar inzichtelijk te maken.
Maw: Vooral geen transparantie geven naar de burger over het interne proces. Een nieuwe APK voor dit bedrijf zou geen slechte zet zijn!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goed geholpen, fijne berijdtwillige mensen.

Goede service.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bijzonder matig zit na betaling al 3 en halve week op nieuw kenteken te wachten en RDW telefoonisch niet te bereiken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel vriendelijk
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na drie weken wachten op mijn rijbewijs nog steeds niets ontvangen, het betreft hier alleen het omruilen van een geldig Frans rijbewijs naar een Nederlands rijbewijs, tijdens het contact met de heer van der Werf bleek dat er nog niets aan gedaan was en er nu intern gekeken werd wat de oorzaak was, ik vind dit schandalig