Onze bezoekers over RDW Hoofdkantoor in Zoetermeer
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.7/10
(309 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
15%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3.4/10
(161 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
4/10
(83 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.3/10
(65 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over RDW Hoofdkantoor in Zoetermeer
Ron
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
niet bereikbaar en zijn niet op de hoogte van hun zelf ingestelde regelingen
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slechte ervaringen met het RDW in het algemeen. Duurt altijd lang maar dit slaat echt alles. Niet te doen. minimaal 21 weken wachten op een gezondheidsverklaring... En elke keer dat er gebeld wordt, heeft de RDW weer een excuus om onder het controleren van de status van de aanvraag uit te komen. Vandaag was het ´´een stroomstoring´´. Wat zal het morgen zijn...
Koen Lormans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Beneden alle peil!
Ik wacht reeds meer dan 6 weken op een antwoord nav een door mij ingestuurd bezwaar. het klantcontactcentrum geeft aan dat het bezwaar in behandeling is bij de afdeling JBZ. Meer info hebben ze niet. De afdeling JBZ is telefonisch niet bereikbaar. Maw: ale burger kun je nu alleen maar afwachten en ben je aan de goden overgeleverd.
Blijkbaar heeft men geen enkel idee van de schade die aangebracht wordt door onjuiste besluitvorming (naar mijn mening). Echter, in dit digitale tijdperk is met ook niet in staat de voortgang van een bezwaar inzichtelijk te maken.
Maw: Vooral geen transparantie geven naar de burger over het interne proces. Een nieuwe APK voor dit bedrijf zou geen slechte zet zijn!
Jörgen De vos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed geholpen, fijne berijdtwillige mensen.
Goede service.
Tom Tegelaar
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bijzonder matig zit na betaling al 3 en halve week op nieuw kenteken te wachten en RDW telefoonisch niet te bereiken
Miranda Vuur
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heel vriendelijk
J Taal
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na drie weken wachten op mijn rijbewijs nog steeds niets ontvangen, het betreft hier alleen het omruilen van een geldig Frans rijbewijs naar een Nederlands rijbewijs, tijdens het contact met de heer van der Werf bleek dat er nog niets aan gedaan was en er nu intern gekeken werd wat de oorzaak was, ik vind dit schandalig