Je kunt niet vooraf iets betalen en reserveren en telefonisch zijn ze onbereikbaar.
Jammer dat ik dit niet vooraf wist dan had ik daar mijn kantoor inrichting nooit uitgezocht.
Eppinga
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Slechte informatie over inlichtingen als je iets verloren hebt. Via het 0900 nummer geen keuze mogelijkheid om je vraag te stellen. Via de mail ook niet toegankelijk steeds weer de vraag om je e mail te bevestigen terwijl die er wel staat. Dus ikea doe er iets aan ook kan ik niet achter het telefoonnummer komen van het filiaal waar ik ben geweest zodat ik rechtstreeks kan bellen.
Anna Huizinga
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Probeer alleen maar eens te zoeken of iets op voorraad is.
Nergens onder de vele kopjes met in formatie staat OP VOORRAAD...
Dus de keuze uit een eind rijden of uren aan de telefoon hangen, je kunt het dus niet 's avonds voordat je weggaat bekijken en een planning maken..nee wachten tot Ikea open is...met de kans dat je rijden of wachten (kosten!!) voor niets is geweest. Ergerlijk.
Trijntje Gans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed te bereiken en goede service. Alleen telefonisch vind ik minder ze hebben geen keuze voor als je bv iets verloren bent.
Piet
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Artikelen gaat snel kapot. Snelverdieners zijn ze bij Ikea. Zou verboden moeten worden.
Peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je krijgt wat je verwacht bij IKEA. De kwaliteit is niet altijd helemaal top, maar de prijs is er dan ook naar. Dat betekend dus veel voor een goede prijs.
Piet
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed,klantenservice via telefoon is zeeer SLECHT!!!!!!!!!!!!!!! Meerdere keren zeer lang in de wacht gestaan!! ZEER slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geertje Boomsma
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb wel dik 10 minuten in de wacht gestaan . Gezien ik prepay heb is dit wel een bedrag en dan de normale kosten erbij. Ik vind dit slecht als er niet gezegd wordt op het bandje het is druk en de wacht tijd is langer als 5 min. Want dan had ik later terug gebeld. Nu ben ik veel te goed kwijt. Terwijl ik binnen 2 minuten klaar was.
Koos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je kunt niemand telefonisch bereiken van de vestiging van IKEA waar je bent geweest.
Ronny Bryden
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bereikbaarheid:
starstarstarstarstar
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vind het een heel goed bedrijf. Waarom zeg ik dat: omdat ik erg ziek ben en een bed heb gekocht. En niet goed lig omdat ik pijn er van heb en mag het ruilen voor een nieuwen ondanks dat het twee, drie jaar geleden is. Nou is dat service of niet? Ik dank Ikea, heel erg bedankt uit de grond van mijn hart meneer Bryden uit Nijmegen.