Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

39 resultaten op Klantervaring

Persoonlijk
Places Nummerinformatie

Hulp nodig met het vinden van informatie?
Bel met onze informatiedienst op 1822.
Kosten zijn 90 ct/min en doorverbonden gesprek
1822.nl


Bel nu 1822
Persoonlijk
Places Nummerinformatie

Hulp nodig met het vinden van informatie?
Bel met onze informatiedienst op 1822.
Kosten zijn 90 ct/min en doorverbonden gesprek
1822.nl


Bel nu 1822

Gerelateerde berichten aan Klantervaring in Nederland

Opmerkelijke kloof tussen merkbelofte en klantervaring bij bancaire organisaties Tip

Volgens de Nederlandse samenleving gaat de merkbelofte en customer experience bij banken niet hand in hand.

AUTODOC en het phygital-concept - fysieke en digitale elementen combineren om de klantervaring te verbeteren

De samensmelting van fysieke en digitale werelden, vaak "phygital" genoemd, is de afgelopen jaren een van de meest opwindende trends op het ...

KPMG: Nederlandse consument tevreden over klantervaring bij bedrijven

Consumenten in Nederland waren gedurende de coronacrisis tevreden over hun klantervaring en geven bedrijven er gemiddeld een 7,36 voor, zo b...


Aanverwante rubrieken