Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Wemeldinge? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
In de Nederlandse provincie Zeeland, aan de Oosterschelde en de noorderlijke monding van het Kanaal door Zuid-Beveland ligt, in de gemeente Kapelle het dorp Wemeldinge. In Wemeldinge wonen zo rond de 3100 mensen. Wemeldinge is pas sinds 1970 onderdeel van de gemeente Kapelle, daarvoor was het een zelfstandige gemeente. De dorpsstraat van Wemeldinge, die bekleed is met Leilinde, is aangewezen als beschermd dorpsgezicht. In Wemeldinge zijn sinds 2004 verscheidene vakantiehuisjes, een camping en een grote jachthaven te vinden. Voor meer informatie over bedrijven uit de rubriek callcenter van Wemeldinge, kunt u kijken op Telefoonboek.nl.