Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Ten Post? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Ten Post is een dorp van 900 inwoners in de gemeente Ten Boer. Ten Post is vroeger omgeven door vier borgen. Door Ten Post loopt een provinciale weg, de N360. Het gedeelte ten westen van deze weg wordt ook wel Kroddeburen genoemd. In dit gedeelte staat ook een typische molen, de Olle Widde. De naam Ten Post betekent iets alsbij de brug. Met telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Ten Post, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.