Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

117 resultaten op Callcenter in Rotterdam

Persoonlijk
Places Nummerinformatie

Hulp nodig met het vinden van informatie?
Bel met onze informatiedienst op 1822.
Kosten zijn 90 ct/min en doorverbonden gesprek
1822.nl


Bel nu 1822
Persoonlijk
Places Nummerinformatie

Hulp nodig met het vinden van informatie?
Bel met onze informatiedienst op 1822.
Kosten zijn 90 ct/min en doorverbonden gesprek
1822.nl


Bel nu 1822

Telefonische bereikbaarheid

25% van alle Callcenters in Rotterdam nemen hun telefoon op wanneer ze gebeld worden. Dit blijkt uit een meting van 8 beoordelingen.


Openingstijden

08:00 - 21:30 Vandaag zijn de Callcenters in Rotterdam geopend tot 21:30 uur. De eerste die opent vandaag is Global Data Collection Company B.V..


Meer informatie over Callcenter

Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Rotterdam? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.


Meer over Callcenter

Rotterdam heeft een inwonersaantal van ongeveer 600.000. Rotterdam is gelegen aan de Rijnmonding in Zuid-Holland. Rotterdam is de grootste havenstad van Europa. De stad profileert zich als moderne internationale architectuurstad met veel wolkenkrabbers. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Rotterdam, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter!


Gerelateerde berichten aan Callcenter in Rotterdam

Callcenter Telefoonaanname neemt 400 duizend telefoontjes per jaar op, voor achthonderd klanten

In een bedrijfspand in Rotterdam beantwoorden medewerkers dagelijks telefoontjes voor tal van verschillende bedrijven. 'Als je hier vijf dag...

Zorgen over meer baanverlies bij KPN vanwege sluiting callcenter

Vakbond FNV wil dat KPN een masterplan opstelt om medewerkers van de vier klantcontactcentra van het telecombedrijf in de toekomst makkelijk...

Waarom je in Utrecht twee weken moet wachten op een prik

In sommige regio's kan je als tachtigplusser zo terecht voor een prik, op andere plekken moet je een tijd wachten. Vooral in Utrecht is de w...


Nabij gelegen plaatsen

Aanverwante rubrieken

Meest gezocht