Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Rietmolen? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Rietmolen is een dorp in het noorden van de provincie Gelderland, op de grens met de provincie Overijssel. Rietmolen is cultureel gezien ook meer verbonden met de noordelijke en katholieke gemeentes in het Overijsselse Twente dan met haar eigen gemeente, Berkelland. Rietmolen is namelijk ontstaan als toevluchtshaven voor katholieken die zich niet langer thuis voelden in het nabijgelegen Neerde, een plaats die als gevolg van de tachtigjarige oorlog onder sterke calvinistische invloed kwam en na verloop van tijd zelfs alleen gereformeerd geloof toestond. Momenteel telt Rietmolen slechts 550 inwoners. Met telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Rietmolen, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.