Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Oranje? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Oranje is een dorp in het midden van de provincie Drenthe. De gemeente waar Oranje in ligt heeft ook de toepasselijke naam Midden-Drenthe. Oranje is gelegen aan het Oranjekanaal en gebouwd rondom een voormalige aardappelzetmeelfabriek. Deze fabriek in Oranje was van de onderneming Avebe en gesloten in de jaren tachtig van de vorige eeuw. De voormalige vloeivelden van deze aardappelzetmeelfabriek maken tegenwoordig deel uit van een natuurreservaat dat afgesloten is voor het publiek. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Oranje, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.