Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Ochten? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Ochten is een plaats in de provincie Gelderland, en tevens onderdeel van gemeente Neder-Betuwe. De plaats Ochten telt ruim 4.000 inwoners. Hoewel landbouw en fruitteelt nog altijd belangrijke inkomstenbronnen zijn, werken de meeste inwoners nu buiten het dorp. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Ochten, die ook te vinden zijn in rubriek callcenter!