Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Nieuwersluis? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Nieuwersluis is een dorp in de gemeente Loenen in de provincie Utrecht. Nieuwersluis dankt zijn naam aan een sluis tussen de rivieren de Vecht en de Angstel waar Nieuwersluis omheen is gebouwd. In de 17e eeuw was Nieuwersluis een vestingdorp en maakte met een fort deel uit van de Hollandse waterlinie. In Nieuwersluis staan veel rijksmonumenten, waaronder een poldermolen uit de 17e eeuw. Met telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Nieuwersluis, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.