Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Nieuw Lekkerland? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Nieuw Lekkerland ligt ten zuiden van de rivier de Lek in de provincie Zuid-Holland en telt ongeveer 10.000 inwoners. Een echte toeristische attractie in Nieuw Lekkerland zijn de Kinderdijkse molens, deze waren oorspronkelijk bedoeld om water uit nabijgelegen moerasgebieden te malen, maar dat is tegenwoordig niet meer nodig. Verder staan er ruïnes van een kasteel, stammend uit ongeveer 1325. Nieuw Lekkerland kent daarnaast ook de eerste openbare elektriciteitscentrale van Nederland, die er in 1886 werd neergezet. Bedrijven in Nieuw Lekkerland die ook in de rubriek callcenter staan, vindt u snel en gemakkelijk via Telefoonboek.nl