Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Mander? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Mander is een dorp van bijna 400 inwoners in het oosten van de provincie Overijssel. Mander maakt deel uit van de gemeente Tubbergen. In Mander staan 9 rijksmonumenten, waaronder twee molens: de molen van Bels en de molen van Frans. Vlakbij Mander ligt de Manderheide. Deze Manderheide is bekend van de Mandercirkels, twee cirkelvormige akkers, aangelegd door de familie Janninck in de jaren 20 van de vorige eeuw. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Mander, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.