Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Herwijnen? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
In de Nederlandse provincie Gelderland ligt het dorp Herwijnen. Herwijnen werd bij een gemeentelijke herindeling in 1986, samen met de dorpen Asperen, Vuren, Heukelum en de kern Spijk tot de gemeente Vuren omgedoopt. Deze gemeente heeft haar gemeentehuis in Asperen staan en niet in Herwijnen. Per ingang van 3 januari 1987 werd de gemeente echter toch Lingewaal genoemd. Herwijnen telt ongeveer 2500 inwoners, waarvan 250 woonachtig in het buitengebied. Voor meer informatie over de bedrijven uit de rubriek callcenter van Herwijnen, kunt u terecht op Telefoonboek.nl.