Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Heijningen? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Heijningen is een dorp van 6.200 inwoners in het westen van de provincie Noord-Brabant. Heijningen maakt lange tijd deel uit van de gemeente Heijningen en Fijnaart, maar behoort sinds 1997 tot de gemeente Moerdijk. Heijningen zelf is ook gelegen langs een dijk, de Oude Heijningse Dijk. Deze dijk is het startpunt van de Oude Heijningse weg, die vanaf hier doorloopt in de polder, de Oude Heijningen, ten oosten van het dorp Heijningen, en weer verder naar de Stadse Dijk. Met telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Heijningen, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.