Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Haaften? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Haaften is een dorp in het westelijke deel van de provincie Gelderland, tussen Gorinchem en Geldermalsen. Haaften ligt in de gemeente Neerijnen en telt een kleine 2.900 inwoners. De centrale ligging in Nederland zorgt ervoor dat vanuit Haaften zowel Utrecht, Den Bosch als Rotterdam goed te bereiken zijn. Dit komt mede door de snelwegen A2 en A15 die snel op te rijden zijn vanuit Haaften. Met telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Haaften, die ook te vinden zijn in de rubriek callcenter.