Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Coevorden? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Coevorden is een plaats in de provincie Drenthe, en tevens de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente. De gemeente Coevorden telt ruim 35.000 inwoners. De plaats is gelegen op de grens van Denthe met Overijssel en Duitsland. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Coevorden, die ook te vinden zijn in rubriek callcenter!