Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Appeltern? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
In de Nederlandse provincie Gelderland, gelegen in het oosten van het land, ligt de voormalige gemeente Land van Maas en Waal, tegenwoordig West Maas en Waal. In deze nieuwe gemeente ligt het dorpje Appeltern. Appeltern is maar klein en heeft ook maar 800 inwoners. Appeltern ligt aan de Maas en tussen Batenburg en Maasbommel in. Appeltern heeft een verbinding die u naar Megen kan brengen. Appeltern heeft een groot scala aan modeltuinen, gevestigd in het modeltuinencomplex De Tuinen van Appeltern. Voor meer informatie over de bedrijven uit de rubriek callcenter van Appeltern kunt u kijken op Telefoonboek.nl.