Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Aagtekerke? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Aagtekerke is een dorp met circa 1450 inwoners. Aagtekerke is gelegen in de provincie Zeeland en behoort sinds 1997 tot de gemeente Veere. De naam Aagtekerke komt van de heilige Agatha van Sicilië, die voor Aagtekerke een rol heeft als patrones. Aagtekerke wordt door de Zeeuwen Aegte genoemd en de inwoners van Aagtekerke heten heitedurpers, omdat het dorp vroeger voor een groot deel bestond uit geitenhouders. Op Telefoonboek.nl vindt u eenvoudig en snel alle bedrijven in Aagtekerke, bijvoorbeeld in de rubriek callcenter!