Twee jaar geleden ook al een klacht ingediend over dit bedrijf, ze gingen toen onder de naam Nederlandse Kabelmaatschappij echter is dit gewoon een bedrijfje dat u een abonnement wil aansmeren van een andere leverancier. let wel, dit bedrijf werkt voor geen enkele provider in Nederland, zij krijgen echter wel provisie voor elk abonnement dat zij kunnen over sluiten.
Na mijn klacht heeft dit bedrijf een boete opgelegd gekregen daar ik in het "Bel mij niet register" sta ingeschreven en hebben zij een ander telefoonnummer genomen en de website is verdwenen. Nu gebruiken ze dus een ander nummer en wel deze.
Morgen dien ik wederom een klacht in.
Staat u ingeschreven bij het "Bel mij niet register" dan kunt u, ook per mail, whatsapp of per telefoon een klacht hier over indienen bij https://www.consuwijzer.nl/
Vooral doen want die boetes zijn best pittig en dan houd dit soort spam rotzooi ook eens een keer op.
Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.