Beller was agressief aan het vragen naar informatie die hij niet hoort te krijgen. Zette mij onder druk om informatie te geven, alleen dan zou hij vertellen wat er ging veranderen op de energiemarkt.
Geplaatst op: 11 mrt. 2024 15:03Zelf het nummer gebeld na gebeld te zijn door dit nummer. Na zelf bellen verneem ik in het Engels over het niet in gebruik zijn van dit nummer. Wie/wat belt dan met dit nummer als het nummer niet in gebruik is.
Geplaatst op: 08 mrt. 2024 19:07Praat heel even verward en gooit dan de telefoon er op
Geplaatst op: 07 mrt. 2024 15:03Vage vragen, willen naam, geboortedatum, enz weten
Geplaatst op: 07 mrt. 2024 11:11Belt over energiecontract dat ik nooit heb afgesloten
Geplaatst op: 04 mrt. 2024 15:03Stelt zich voor als intermediair energie, vraagt over energie contract. Bij aangeven dat ik het niet vertrouw, direct de verbinding verbroken
Geplaatst op: 04 mrt. 2024 12:12Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.