Neem ik op, word verbinding verbroken.
Geplaatst op: 29 jul. 2019 17:05Callcenter. medewerker belt op met de mededeling dat hij belt "namens de huidige energie leverancier voor contractverlenging". Als je tegengas gaat geven en wedervragen gaat stellen zoals: "wie is dan die energieleverancier?" Dan wordt de medewerker al snel geirriteerd en vervolgens hing hij op.
Geplaatst op: 03 jan. 2019 17:05Geen voicemail ontvangen en bij terug bellen niet mogelijk om te bellen. Na 17u gebeld door hen
Geplaatst op: 13 dec. 2018 17:05Het zal wel zo'n verkoop praatje zijn
Geplaatst op: 25 mei. 2018 14:02Callcenter. Gaat 3 keer over en dan stopt het. Dagelijks. Ik neem toch niet op. Dus vergeefse moeite.
Schandalig om zich niet kenbaar te maken. Provider haal de nummer uit de lucht. Onbeschoft en gevaarlijk
Geplaatst op: 03 mei. 2018 18:06omdat nooit een voicemail achter gelaten wordt, denk ik aan crimineel actie,
geen naam te vinden op dit nummer.. dus er klopt iets niet .. iriitant omdat om de dagen het telelfoon gaat zonder bericht achter te laten.
Geen idee wie belt, er wordt ook geen bericht achtergelaten. Nu 3x in 3 weken gebeld ongeveer. Meestal begin van de avond.
Geplaatst op: 23 apr. 2018 21:09Geen idee, call centre of zo
Geplaatst op: 17 apr. 2018 22:10Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.