Geen fijne ervaring, 7 x achter elkaar terug gebeld ondanks dat ik aangaf dat ik dit niet wilde.
Geplaatst op: 27 mrt. 2024 13:01Zeer onprettig gesprek gehad, ben 7 x gebeld ondanks dat ik aangaf het gesprek te be�indigen omdat ik de toon van het gesprek niet prettig vond. Ben 5 x terug gebeld en een aantal keer gezegd dat hij moest stoppen om terug te bellen. Daarna ging Bas de supervisor terug bellen ondanks dat ik ook hem aangaf dat ik daar niet van ben gediend. Had overigens eerst een redelijk gesprek , maar toen ik aangaf dat ik niets wilde veranderen ging het mis.
Geplaatst op: 27 mrt. 2024 13:01Voor de verandering weer een call centre die weer energie contracten probeert aan te smeren
Geplaatst op: 24 mrt. 2024 15:03geen idee wie erachter zit
Geplaatst op: 18 mrt. 2024 12:12Telefoon gaat 1 keer over. Teruggebeld en te horen gekregen dat het nummer niet bestaat.
Geplaatst op: 15 mrt. 2024 22:10Ze laten hem over gaan, maar als je oppakt zijn ze weg en doen hun mond niet open.
Geplaatst op: 15 mrt. 2024 15:03De mevrouw vertelde mij dat mijn pas afgesloten energiecontract goedkoper kon worden.
Geplaatst op: 14 mrt. 2024 18:06Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.