Niemand aan de lijn, vermoedelijk oplichters.
Geplaatst op: 18 sep. 2024 18:06ik heb hem 13 minuten aan de lijn gehouden , enkel en alleen zodat hij niet naar iemand anders kon bellen .. was zeer vervelend , continu zeggen dat Ziggo beter was . en iedere keer maar zeggen dat als ik zou overstappen ik goedkoper uit zou zijn en ik kreeg ook nog eens een cadeau kaart van Bol. ter waarde van 450 euro .. geloof je dat nu echt ..
Geplaatst op: 18 sep. 2024 17:05Gelijk opgehangen
Geplaatst op: 17 sep. 2024 14:02Spam. Belde om 20:30, niemand te horen aan de andere kant van de lijn. Kijk uit met het noemen van je naam als je opneemt of door te veel te zeggen. Wie weet gebruiken ze dit als opname voor verkeerde doeleinden.
Geplaatst op: 10 sep. 2024 22:10Dit zijn de ratten van de wereld, het is in en in triest hoe deze mensen te werk gaan.
Geplaatst op: 05 sep. 2024 21:09Ruikt sterk naar phising en dit nummer is gespoord. Je hoort eerst een zachte ruis en dan een soort van relais of doorverbindingsklik. na 3 seconden wordt opgehangen. Meestal zijn dit callcenters van georganiseerde oplichters. Blokkeren dus!
Geplaatst op: 05 sep. 2024 19:07Geen idee. Krijg nooit iemand aan de lijn als je terugbelt. 31 50 808 02 91
Geplaatst op: 04 sep. 2024 22:10Eerst hoorde ik niets. Vervolgens zei een dame gedag en werd er meteen opgehangen. Bij terugbellen kreeg ik een bandje en werd ik in de wacht gezet voor "de volgende beschikbare werknemer".
Geplaatst op: 04 sep. 2024 14:02Net als anderen bandje met we zijn gesloten zonder naam met openingstijden.
Geplaatst op: 02 sep. 2024 22:10Niet de eerste keer dat ze bellen. Er wordt meteen opgehangen.
Geplaatst op: 30 aug. 2024 15:03Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.