Ze bellen om te zeggen dat ze je geholpen hebben met je laatste overstap naar energiemaatschappij en noemen dan een maatschappij waar je 10 jaar geleden bij aangesloten was. Als je dat noemt worden ze heel onbeleefd en schreeuwen bijna dat het wel zo is. Vreselijke mensen. Dat hier niks aan gedaan wordt kan ik niet begrijpen. Onderstaand meerdere nummers van deze organisatie:
- 020-532 2090
- 020-532 2088
- 020-532 2087
- 020-241 5725
En nog wat nummers via mijn gewone telefoon die starten met 030. Heb ik jammer genoeg gewist.
Ik word nu dagelijks gebeld door die lui met een van die nummers, ze veranderen vaak hun laatste 2 cijfers. Het begint echt op terreur te lijken en niks wat je eraan kan doen.
Geplaatst op: 01 feb. 2024 18:06Mr gaf aan dat hij ons terug zou bellen ivm overstap van energie leverancier (gaf aan eerder geholpen te hebbent) maar dat dat wel heel lang geleden is. Ik heb agg dat mijn man alles regelt. Nog nooit hiervan gehoord en ook niet dat hun ooit geholpen zouden hebben met overstappen van leverancier. Wij doen alles zelf. We hebben vriendelijk opgehangen zonder gezeur.
Geplaatst op: 01 feb. 2024 15:03Geen idee, men zegt Budget Energie
Geplaatst op: 26 jan. 2024 13:01Mijn telefoon, gaf "Vermoedelijk Spam" . Ik heb oproep dus direct afgebroken/geweigerd.
Geplaatst op: 23 jan. 2024 17:05Geen idee wie er belt.
Geplaatst op: 17 jan. 2024 14:02Er wordt met dit nummer gebeld en steeds opgehangen als je opneemt.
Geplaatst op: 16 jan. 2024 13:01Telemarketing van BudgetEnergie, heeft nog nooit gehoord van recht van verzet
Geplaatst op: 15 jan. 2024 16:04Er wordt gelijk opgehangen als je het nummer blokkeert, wordt er later gebeld met een ander eindcijfer.
Geplaatst op: 10 jan. 2024 13:01Ik neem op en er wordt meteen opgehangen.
Geplaatst op: 09 jan. 2024 14:02Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.