Telefoonboek.nl & Places Nummerinformatie B.V. verzamelen met technieken waaronder cookies meer informatie over je apparaat, locatie, browser en surfgedrag.
We gebruiken dit voor de volgende doeleinden: analyseren van de activiteit op de website en app, integreren van social media, personaliseren van content en marketing, informatie op een apparaat opslaan en/of openen, gepersonaliseerde advertenties, advertentiemeting, inzichten in het publiek en productontwikkeling. We kunnen ook je precieze geolocatie gegevens gebruiken, indien je daar toestemming voor geeft.
Geef toestemming of stel je eigen keuze in. Lees meer in ons privacy statement en algemene voorwaarden.
Veel van verwacht, maar rampzalig slecht.
Kwaliteit en service belabberd
Antwoord van Jolie Noé
Hi Karin,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
Zou je ons een mail willen sturen op info@jolienoe.nl met je gegevens, zodat we contact met je op kunnen opnemen. We helpen je graag verder.
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 11 sep. 2023 15:20:01
Joyce Eisenga
(8.7)
Leuke webshop! Ik bestel er heel graag. Heel fijn om de nieuwe drop elke keer op instagram te zien via filmpjes. Zo gezellig. Ik verheug me elke week weer op de nieuwe kleding.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Joyce,
Dankjewel voor je review. Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 11 sep. 2023 15:11:59
Yolanthe
(2)
Heb na 12 weken nog niet m’n geld retour. Ga er nu werk van maken. Klantenservice onbereikbaar
Antwoord van Jolie Noé
Hi Yolanthe,
Helaas hebben we nog niets van je vernomen naar aanleiding van je review. We komen graag met je in contact om dit met je op te lossen. Zou je ons een mail willen sturen via info@jolienoe.nl of bellen naar 085 800 08 56.
Alvast bedankt!
Liefs,
Team Jolie Noé
__________
Hi Yolanthe,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat je nog geen geld hebt ontvangen van je retour.
Zou je een mail willen sturen naar info@jolienoe.nl zodat we het samen met je kunnen oplossen. We helpen je graag verder.
Alvast bedankt!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 11 sep. 2023 15:23:54
Nora van Schaijk
(9.3)
Heel tevreden. Ik heb hier al 6 keer besteld. Prachtige kleding, snelle bezorging en wanneer ik een vraag heb dan word ik heel vriendelijk geholpen.
Esther
(2)
Rare business met veel slechtekwaliteit..en als je op instagram er iets over zegt word je reactie verwijderd en vervolgens word je geblokkeerd. Hoe zielig kun je zijn als bedrijf.
Antoinette -
(2)
Ik heb helaas een negatieve ervaring met Jolie Noe. De kwaliteit is sowieso niet goed, heel erg plastic en slechte afwerking. Maar vervelender vind ik dat ik 3 stuks had besteld maar 2 retour heb gestuurd. In de middag was de bestelling gekomen en in de avond de retour al in orde gemaakt en weggebracht de volgende ochtend. Toen kreeg ik een mail dat de retour niet ingenomen kon worden want het rook naar parfum en het kaartje zat er niet goed aan. De kleding heb ik gepast en direct klaar gemaakt voor retour zending. Meerdere malen gemaild maar er wordt geen gehoor gegeven en ze blijven zeggen dat ik het heb aangehad wat niet zo is. Niets maakt mij zo boos als onterecht ergens van beschuldigd worden. Ik heb aangegeven een klacht in te gaan dienen ( zijn geen lid van de thuiswinkel waarborg, goh…) en dat het misschien kan zijn dat de vorige controle na retour zending niet goed is gegaan. Dit kan absoluut niet het geval zijn geven ze aan. Het is voor mij een principe kwestie want het gaat me niet om die 30€ maar wel om het feit dat ze zo met klanten omgaan. En ik zit straks met een jurk die niet past en mega lelijk was afgewerkt.
Anne
(2)
Zulke slechte kwaliteit, spijt van mijn aankoop. Dit bedrijf zal toch zelf ook zien dat je dit niet kunt verkopen.
Sabine
(2)
Was al niet erg tevreden over m’n shirtje. Wel gehouden maar belachelijke prijs kwaliteit verhouding voor zulke stof.
Zag de bollens in vliegtuig op vakantie en kon m’n oren niet geloven toen ze zeiden dat ze het toch maar leuk kunnen doen door die te dure goedkope kleding.
Koop hier niet meer. Ze profiteren van kinderarbeid.
Stuur m’n shirtje nog terug ook!
Pascalle
(2)
Waardeloos. Verzending duurt ten eerste al bijna een week. Vind ik voor tegenwoordig heel erg lang. Daarnaast is de kwaliteit van kleding echt heel slecht. En wordt voor een veel te dure prijs verkocht. Koop hier echt niks, zonde van je geld. Dit is markt kwaliteit voor een hele dure prijs, zodat ze zelf veel kunnen verdienen.
Astrid
(2)
Ik was wat sceptisch n.a.v. de reviews hier maar toch in de sale iets leuks besteld. Zojuist binnengekregen en de kwaliteit is inderdaad om te huilen. Zelfs met korting is deze kimono te duur waar de naden van los zitten en de stof aanvoelt als plastic. Waar ik al bang voor was blijkt waar te zijn. Jammer want voor het oog ziet het er leuk uit.