Gemengde reviews hier maar in de sale toch maar eens wat besteld. Nou de negatieve reviews kloppen. Dramatische levertijd en echt super slechte kwaliteit. Scheef gestikt, losse draden en open naden. Voor mij in ieder geval nooit meer. Dacht nog misschien is het afgunst van sommigen maar lijkt me eerder dat vrienden gestrikt zijn om weer wat positiefs te bedenken.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Linda,
Dankjewel voor je review. We vinden het erg vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestelling en levering van je pakket. Gedurende de sale periode hebben we inderdaad een aangepaste levertijd gehad van 1 tot 5 werkdagen. Het kan dus zijn dat het langer dan normaal heeft geduurd voordat je je pakketje hebt ontvangen.
Wat betreft de items die je hebt ontvangen met losse draden en open naden, zouden we graag met je in contact komen om je verder te kunnen helpen. Je kunt ons bereiken via info@jolienoe.nl. We horen graag van je!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 16:14:34
(2)
Kwaliteit is echt zo slecht!
Antwoord van Jolie Noé
Hi,
Dankjewel voor je review. Wij helpen je graag verder. Wanneer je je contactgegevens doorgeeft samen met het ordernummer via info@jolienoe.nl dan nemen wij direct contact met je op.
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 16:09:34
Tess
(2)
SPIJT van mijn bestelling, slechte kwaliteit! Marktkleding. Dames, bestel hier niet zonde van je zuurverdiende geld.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Tess,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je aankoop.
We gaan ervan uit dat je je bestelling hebt geretourneerd en we je retourzending netjes hebben afgehandeld. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, kun je ons bereiken via info@jolienoe.nl. We helpen je graag verder!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 16:08:24
Anonieme Gebruiker
(2)
Dramatisch service, bestelling duurde langer dan 5 werkdagen om te versturen en toen kreeg ik daarna een mail dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad was. Dat snap ik als het pas zo laat verstuurd word! Ook qua voorraden dus alles niet op orde. Mijn gehele bestelling kunnen annuleren en ivm Klarna gelukkig geen problemen zoals ik hier lees. Blij dat ik mijn bestelling heb geannuleerd want de reviews zijn niet mals! Nooit meer
Antwoord van Jolie Noé
Hi,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling. We gaan ervan uit dat je contact hebt gehad met onze Customer Service om dit met je op te lossen. Mochten we je verder kunnen helpen, kun je ons bereiken via info@jolienoe.nl.
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 16:05:19
Ingrid Hessels
(10)
Zaterdag mijn eerste bestelling van de wintercollectie ontvangen!! Wat een leuke items stonden er weer op. Helaas moet het deze week nog even in de kast blijven hangen maar kan niet wachten tot ik mijn zwarte jasje aan kan!!
Antwoord van Jolie Noé
Hi Ingrid,
Dankjewel voor je review. Wat leuk dat je je eerste bestelling van onze nieuwe collectie al hebt ontvangen!
Nog even geduld op het herfstweer en veel draagplezier van je Mariska Jack!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 16:00:22
Louise
(2)
Hier m’n frustratie nadat ze mij op insta blokkeren! Blouse gekocht met omschrijving 100 % katoen. Blijkt 100% polyester te zijn. Moeilijk doen bij retourneren. Zelf retourkosten en verzendkosten betalen. Oplichting noem ik dit.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Louise,
Helaas hebben we nog niets van je vernomen naar aanleiding van deze betreffende situatie. Zoals aangegeven komen we graag met je in contact om dit met je op te lossen. We horen graag van je. Je kunt ons bereiken via info@jolienoe.nl of 085 800 08 56.
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
__________
Hi Louise,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat de omschrijving van het materiaal niet juist weergeven staat op onze webshop. Graag horen we welk item dit betreft, zodat we dit kunnen aanpassen!
Het is absoluut niet de bedoeling dat je retour- en verzendkosten hoeft te betalen. Hier letten wij streng op, maar het kan helaas voorkomen dat er bij jou bestelling een fout is gemaakt. Graag komen we met je in contact zodat we de verzendkosten aan je terug kunnen betalen. Zou je ons een mail willen sturen via info@jolienoe.nl met een vermelding van je ordernummer?
Alvast bedankt!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 15:58:55
Elizabeth
(2)
Veel te dure kleding. Echt, zo zonde om hier je geld aan uit geven, want de kwaliteit is ronduit slecht. Kan niet anders zijn dan dat dit van AliExpress komt. Ik snap nu wel waarom ze in korte tijd naar zo’n mega pand hebben kunnen verhuizen.
Die positieve reviews worden allemaal rond dezelfde tijd geplaatst, heel toevallig.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Elizabeth,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van onze kleding je tegenvalt. Graag komen we met je in contact met betrekking tot de betreffende items. Je kunt ons bereiken via info@jolienoe.nl. We horen graag van je!
Liefs,
Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 15:54:51
Lotte
(9.3)
Ik lees hieronder veel negatieve reacties, vervelend!
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Jolie Noe. Super vriendelijke klantenservice, denken fijn mee en de kleding vind ik top. Soms zie ik items iets goedkoper bij andere websites, maar ze hebben vaak net wat andere dingen dan standaard en kwalitatief ben ik nog niks verkeerds tegengekomen. Al veel besteld en gaat zeker nog vaker gebeuren.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Lotte,
Dankjewel voor je review. Super leuk om te horen dat je goede ervaringen hebt met Jolie Noé. Fijn dat je tevreden bent, we zullen je feedback zeker doorgeven aan onze klantenservice :)
Mocht je een item elders goedkoper hebben gezien (buiten de sale om), neem gerust even contact met ons op zodat we dit samen met je kunnen oplossen. Wij houden ons altijd aan de adviesprijs van de leverancier, en hebben helaas geen invloed op de prijsstelling van onze conculega's.
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 15:52:16
Sophie
(2)
Ik heb hier nu 2x besteld en de kwaliteit valt erg tegen. Losse naden aan blouse, enorm dunne kwaliteit, staat katoen maar voelt totaal niet stevig aan. Eén blouse zelf met een gat binnen gekregen. Kleding wordt dus ook totaal niet gecheckt voordat het verzonden wordt. Fast fashion en zeker niet de prijzen waar wat er voor gevraagd wordt. Kwaliteit vergelijkbaar met shein/aliexpress.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Sophie,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de blouse tegenvalt.
Wij gaan ervan uit dat je contact hebt opgenomen met onze Customer Service en dit met je is opgelost. Mocht je hier nog vragen over hebben, komen we graag met je in contact. Zou je een mail willen sturen naar info@jolienoe.nl met een vermelding van je ordernummer en contactgegevens.
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 15:49:15
Roos
(2)
Had geen reviews gelezen. Maar deze kloppen wel! Gaten in m’n blouse. Naden los. Draden hangen eraan. Prijs niet waard. Is inderdaad Ali expres kleding. Voor paar euro inkopen en duur verkopen dus.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Roos,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat je gaten hebt in je blouse, en dat er naden los zitten. Wij gaan ervan uit dat je contact hebt opgenomen met onze Customer Service en dit met je is opgelost. Mocht je hier nog vragen over hebben, komen we graag met je in contact. Zou je een mail willen sturen naar info@jolienoe.nl met een vermelding van je ordernummer en contactgegevens.