Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen.
Graag komen we met je in contact om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons een mail willen sturen naar info@jolienoe.nl met een vermelding van je ordernummer?
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 18 sep. 2023 13:31:03
Claire
(10)
Nadat ik een mailtje gestuurd had over een jurkje met een beschadiging werd ik heel snel en netjes geholpen. Binnen een paar dagen was het nieuwe jurkje binnen. Heel blij met deze oplossing!
Antwoord van Jolie Noé
Hi Claire,
Dankjewel voor je review. Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. We geven dit zeker even door.
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 18 sep. 2023 13:30:06
Saskia
(8.7)
Al een aantal bestellingen geplaatst bij Jolie en tot op heden nooit geen problemen ervaren. Wekelijks een leuke collectie!!
Antwoord van Jolie Noé
Hi Saskia,
Dankjewel voor je review. Super leuk om te horen dat je enthousiast bent over Jolie Noé!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 18 sep. 2023 13:28:19
Guus
(2)
Slechte kwaliteit, jurk was na één keer wassen (op 30 graden) gekrompen.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Guus,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je jurk is gekropen.
Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Graag helpen we je verder. Je kunt ons bereiken via info@jolienoe.nl.
We horen graag van je!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 18 sep. 2023 13:27:50
Syl
(8)
Heel blij met mijn nieuwe kleding, vriendelijk geholpen door klantenservice met maatbepaling.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Syl,
Dankjewel voor je review. Wat leuk dat we je hebben kunnen helpen met de maatbepaling via de chatfunctie op onze webshop. Veel plezier van je nieuwe items!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 13 sep. 2023 13:19:36
Syl
(8)
Ik bestel al sinds het begin van deze web shop, veel leuke items gekocht, ook mindere items die mij niet stonden, deze altijd kunnen terug sturen.
Altijd netjes geholpen en altijd mijn geld retour gekregen.
De dames zijn behulpzaam en vriendelijk.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Syl,
Dankjewel voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, dat horen we graag!
Veel plezier van je items!
Fijne dag!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 13 sep. 2023 13:18:54
Maja
(8.7)
Wit bloesje besteld, mooie kwaliteit, al diverse keren gewassen en blijft mooi.
Kimono van polyesterstof heel blij mee voor op vakantie of lekker thuis, krijg er veel complimenten over.
Mooi blauwe/witte jurk waar ik heel blij mee ben en een ontzettend mooie stof is.
Ook een item voor mijn dochter besteld, mooie pasvorm, deze was iets minder van kwaliteit maar geen gaten of losse naden, leuk voor een zomer, daar was de prijs ook naar.
Spijkerbroek zit heerlijk en blijft heel mooi na t wassen.
Dames doen erg hun best, ik denk dat ze heel hard gegroeid zijn en dat daar weleens wat fout is gegaan door personeel gebrek.
Ik vind de klantenservice vriendelijk en krijg mijn geld altijd retour, ws door snel groeiende webshop dat er weleeens wat fout is gegaan.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Maja,
Dankjewel voor je review. Super leuk om te horen dat jij en je dochter blij zijn met jullie bestelde items. Hele mooie complimenten over onze klantenservice, dit geven we zeker even door!
Veel draagplezier van de jurken!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 13 sep. 2023 13:18:14
Liz
(2)
Luizen aangetroffen in m’n jurkje. Bah! Meteen retour gestuurd. M’n shirt na 1 x wassen 3 maten kleiner. Krijg m’n geld niet terug van shirt. Geld van jurk moet ik nog krijgen maar duurt te lang.
Marktkleding is van betere kwaliteit.
Alles is elders online goedkoper te krijgen!
Antwoord van Jolie Noé
Hi Liz,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om via de reviews te moeten lezen dat je luizen aantreft in je jurk, terwijl er bij ons geen enkele melding over bekend is. Vanzelfsprekend willen we hier graag over met je in contact komen, wil je ons zo spoedig mogelijk willen contacteren via info@jolienoe.nl.
We horen graag van je!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 17:04:39
Lucia
(2)
Helaas een slechte ervaring.
Doordat mijn bestelling later werd bezorgd dan aangegeven op de site ( 6 werkdagen en dus niet 1-3 werkdagen zoals op de site staat) had ik mijn bestelling niet optijd in huis voor mijn vakantie. De buren hadden mijn pakket aangenomen. Dit aangegeven via de mail, maar geen antwoord op mijn mail. Toen ik weer terug kwam van vakantie was het 1 dag over de retour termijn en mocht ik het niet meer retourneren!!! Terwijl zij te laat waren met de bestelling leveren. Dit maakt mij zo kwaad!! Ik bestel hier nooit meer want dit bedrijf is niet eerlijk.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Lucia,
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling en retourzending. Onder je naam Lucia kunnen we helaas geen mail met vergelijkbare situatie terugvinden in onze mailbox.
Graag komen we met je in contact om dit alsnog met je op te lossen! Zou je een mail willen toesturen naar info@jolienoe.nl met een vermelding van je ordernummer?
Alvast bedankt!
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 12 sep. 2023 16:56:03
Nicole Buchel
(10)
Ik heb aankomend weekend een bruiloft en ik had zondag iets online besteld, na even een mailtje gestuurd te hebben of ik het zsm kon ontvangen vanwege de bruiloft kreeg ik gister al de jurk thuis bezorgd!!! Zo ontzettend blij mee, wat een goede service en de jurk is prachtig!
Antwoord van Jolie Noé
Hi Nicole,
Dankjewel voor je review. Wat fijn en leuk om te horen dat je tevreden bent met de bestelde jurk en onze service. Hopelijk heb je genoten van de bruiloft!