Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

MLS installatie service Amsterdam

(5)
Telefoonnummer Afgeschermd
Telefoonnummer Voeg toe
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Offerte Centrale verwarming:Aanvragen Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Van Suchtelen van de Haarestraat 504, 1068 GV Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over MLS installatie service

Montage en onderhoud van cv ketels, Loodgieterswerk, Klussenbedrijf.

Onze bezoekers over MLS installatie service in Amsterdam

  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5
    2 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    5
    2 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    5
    2 beoordelingen
  • Totaal:
    5
    6 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Centrale verwarming in Amsterdam

Reviews over MLS installatie service in Amsterdam

  • (2)

    Onprofessioneel/oplichter/onkundig

    In eerste instantie leek MLS installatie service een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Binnen een dag werd er een nieuwe cv-installatie geplaatst. Helaas heb ik drie keer een nieuwe afspraak moeten maken aangezien de thermostaat niet naar behoren was geïnstalleerd en er een moer onvoldoende was aangedraaid, waardoor water op de grond sijpelde en de beugels van de rookgasafvoer niet goed waren vastgezet.

    Een aantal weken later ontstond er lekkage bij de rookgasafvoer. Mogelijk had deze voorkomen kunnen worden door bij installatie gebruik te maken van een plakplaat. Ook nu was MLS installatie service snel bereikbaar. Helaas is vanaf hier ook de ellende begonnen.

    Reparatie aan het dak is op een ondeugdelijke manier uitgevoerd waardoor de lekkage niet is verholpen. Na contact met MLS installatie service hebben deze toegezegd langs te komen om de lekkage alsnog te verhelpen. Echter lukte het niet om tot een afspraak te komen. Na een aantal dagen veel bellen en appen een toezegging gehad om langs te komen. Op het moment van de afspraak laat MLS installatie service telefonisch weten de lekkage niet te kunnen verhelpen en dat het beter is een dakdekker in te schakelen.

    Ik heb extra kosten gemaakt aan een dakdekker aangezien deze met spoed moest komen. Daarnaast heeft deze extra werk gehad aan verwijderen van het aangebrachte materiaal. Deze stond versteld van de amateuristische werkwijze waarop het materiaal was aangebracht.

    Na een telefoontje met de eigenaar ontvang ik excuus en zegt deze mee te willen denken in een oplossing. Wij hebben de afspraak gemaakt dat ik 200 euro retour ontvang ivm onvolledige reparatie aan mijn dak. Dat bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen. Apps worden niet beantwoord en bij telefonisch contact geen reactie.

    MLS installatie service zorgt voor extra kosten, veel tijd, frustratie en heel veel stress. Bovenstaande speelde zich af in de laatste weken van mijn zwangerschap en rond geboorte van mijn kind. Ook wat betreft dat leek MLS installatie service coulant en meegaand met uitspraken mij geen extra stress en zorg te willen bezorgen. Echter laten ze je hoogzwanger zitten met een lekkage en een niet betaalde rekening van 200 euro. Niet alleen uiterst onprofessioneel, maar van mens tot mens ook diep triest dat je zo met iemand omgaat.

    23 aug. 2024 16:44:59
  • (2)

    Onprofessioneel/oplichter/onkundig

    In eerste instantie leek MLS installatie service een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Binnen een dag werd er een nieuwe cv-installatie geplaatst. Helaas heb ik drie keer een nieuwe afspraak moeten maken aangezien de thermostaat niet naar behoren was geïnstalleerd en er een moer onvoldoende was aangedraaid, waardoor water op de grond sijpelde en de beugels van de rookgasafvoer niet goed waren vastgezet.

    Een aantal weken later ontstond er lekkage bij de rookgasafvoer. Mogelijk had deze voorkomen kunnen worden door bij installatie gebruik te maken van een plakplaat. Ook nu was MLS installatie service snel bereikbaar. Helaas is vanaf hier ook de ellende begonnen.

    Reparatie aan het dak is op een ondeugdelijke manier uitgevoerd waardoor de lekkage niet is verholpen. Na contact met MLS installatie service hebben deze toegezegd langs te komen om de lekkage alsnog te verhelpen. Echter lukte het niet om tot een afspraak te komen. Na een aantal dagen veel bellen en appen een toezegging gehad om langs te komen. Op het moment van de afspraak laat MLS installatie service telefonisch weten de lekkage niet te kunnen verhelpen en dat het beter is een dakdekker in te schakelen.

    Ik heb extra kosten gemaakt aan een dakdekker aangezien deze met spoed moest komen. Daarnaast heeft deze extra werk gehad aan verwijderen van het aangebrachte materiaal. Deze stond versteld van de amateuristische werkwijze waarop het materiaal was aangebracht.

    Na een telefoontje met de eigenaar ontvang ik excuus en zegt deze mee te willen denken in een oplossing. Wij hebben de afspraak gemaakt dat ik 200 euro retour ontvang ivm onvolledige reparatie aan mijn dak. Dat bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen. Apps worden niet beantwoord en bij telefonisch contact geen reactie.

    MLS installatie service zorgt voor extra kosten, veel tijd, frustratie en heel veel stress. Bovenstaande speelde zich af in de laatste weken van mijn zwangerschap en rond geboorte van mijn kind. Ook wat betreft dat leek MLS installatie service coulant en meegaand met uitspraken mij geen extra stress en zorg te willen bezorgen. Echter laten ze je hoogzwanger zitten met een lekkage en een niet betaalde rekening van 200 euro. Niet alleen uiterst onprofessioneel, maar van mens tot mens ook diep triest dat je zo met iemand omgaat.

    23 aug. 2024 16:40:19
Gerelateerde bedrijven aan MLS installatie service
Aanverwante rubrieken