Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

vidaXL Marketplace B.V. Venlo

(2.8)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo

Vestiging: Bekijk locatie

Over vidaXL Marketplace B.V.

Het ontwikkelen, verwerven, bezitten, vervreemden, beheren en exploiteren van een ecommerce platform, zowel op nationaal als internationaal terrein.

Onze bezoekers over vidaXL Marketplace B.V. in Venlo

  • Telefonische bereikbaarheid
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.6
    35 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.7
    23 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.4
    19 beoordelingen
  • Totaal:
    2.8
    77 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Software in Venlo

Reviews over vidaXL Marketplace B.V. in Venlo

  • (2)

    Alle schroeven, bouten en scharnieren missen. Ik probeer al 4 dagen iemand te bereiken maar krijg alleen maar chatbots die niets begrijpen en telefonisch en via de mail word ik niet terug gecontracteerd. Héél vervelend en ontzettende slechte klantenservice. De laatste keer dat ik daar wat bestel.

    27 jul. 2022 09:28:52
  • (4)

    Wat een slechte service? De bestelde wandklok werd zonder extra verpakking voor de voordeur gegooid. Uurwerk bleek kapot. Chatbox werkt van geen kanten. E-mails worden beantwoord op een knullig vertaalde manier. Wel een retourlabel gekregen voor terugzending. Maar na inmiddels 3 weken nog steeds geen nieuwe klok. Tot twee keer wordt er een nieuwe klok beloofd, maar na weer op verzoek 5 a 6 dagen wachten nog niets in het vizier.

    19 okt. 2021 15:36:47
  • (2)

    Het bestelde product werd niet compleet geleverd, waarna contact werd opgenomen om de ontbrekende artikelen opnieuw te laten opsturen. Ze hebben weer 25 kg van de verkeerde artikelen verzonden. Nu reageren ze niet op e-mails. . . De bezorgservice is ook waardeloos. 3 afzonderlijke leveringen van elk 25 kg werden gewoon in de lift gestopt en ze drukten op het verdiepingsnummer en vertrokken. . . Na 10 minuten moesten we gaan zoeken naar de levering.

    25 jul. 2021 09:58:01
  • (2)

    Onmogelijk om contact op te nemen. Slechte chatfunctie en vertaalde standaardmails krijg je als reactie nadat deze firma zelf in de fout is gegaan door een product te leveren wat ik niet besteld heb. Na twee maanden nog steeds niet opgelost

    29 mrt. 2021 13:27:51
  • (4)

    bedrijf niet bereikbaar voor informatie over bestelling.

    7 jan. 2021 18:56:22
  • (2)

    Verschrikkelijke slechte ervaring met dit bedrijf. Bestellingen worden niet op tijd verstuurd. De webshop vermeld 4 werkdagen, echter is de realiteit 5-8 werkdagen en zelfs langer. Ben je niet akkoord, dan annuleren ze doodleuk uw bestelling en moet je nog eens 3-5 dagen wachten op uw geld. Als je verhaal probeert te halen wij de klantenservice wordt je zeer koud behandeld! Ze spreken enkel maar Engels (via een vertaaltool) en ze zijn al helemaal niet bereikbaar per telefoon. Met andere woorden, dit is GEEN Nederlands bedrijf, maar alweer een dropshipper die vanuit het buitenland opereert. Mij zie je daar NIET meer terug!

    7 sep. 2020 09:54:00
Gerelateerde bedrijven aan vidaXL Marketplace B.V.
Aanverwante rubrieken