Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

S. Kalloe t.h.o.d.n. Primera Nesselande Rotterdam

(2.6)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Tabakwinkel:Aanvragen

Adres

Rotterdam

Over S. Kalloe t.h.o.d.n. Primera Nesselande

Het exploiteren van een tabak detailhandel tevens verkoop lectuur, wenskaarten, lotto, kadoartikelen, stomerij-depot, kansspelen, foto & cd´s, staatsloten en ticketbox. Tevens postagentschap en ING servicepunt.

Onze bezoekers over S. Kalloe t.h.o.d.n. Primera Nesselande in Rotterdam

  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.3
    39 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.6
    19 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.2
    16 beoordelingen
  • Totaal:
    2.6
    74 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Tabakwinkel in Rotterdam

Reviews over S. Kalloe t.h.o.d.n. Primera Nesselande in Rotterdam

  • (2.7)

    Wat een vreselijke mensen. Eigenaresse denk ik onbeschoft chagrijnig en totaal niet klantvriendelijk. Pakketjes altijd de schuld van post nl maar ze heeft gewoon geen zin om beter te zoeken want een ander vind het wel. Er werkte een aardige dame altijd behulpzaam en vriendelijk maar die heeft het ook wel gezien daar zeker want die zie ik niet meer. Dat was pas klantvriendelijk kan de eigenaresse een voorbeeld aan nemen

    14 dec. 2023 10:34:24
  • (2)

    Wat een vreselijk onaardig chagrijnige eigenaresse
    Vorige week schold ze een dame uit en schreeuwen .
    De week ervoor stond er een jongeman , volgens zeggen haar zoon. Deze is nog erger. Stond te zeggen tegen een klant hou je bek joh oprotten. Waarop de man boos werd. Ook tegen ander personeel stond hij te schelden.
    Vreselijke mensen .

    14 dec. 2023 08:19:04
  • (2)

    Onbeschoft totaal niet klantvriendelijk kaffert personeel uit waar klanten bij staan. Trekt gezichten naar een klant als er iets niet bevalt. Vorige week stond er een jongeman die tegen klanten zei hou je muil dicht . Respectloos .

    11 dec. 2023 16:09:49
  • (2)

    In deze winkel word je uitgescholden door de zoon van de eigenaresse met hou je bek, je moet niet zeiken en je bent een klote klant. Dit omdat ik vroeg of hij mensen kook kon helpen omdat er 10 mensen vandaag (4-12) in de winkel stonden. Overigens ging deze jongen tegen meerdere klanten zo te keer. Schandalig!

    4 dec. 2023 17:14:59
  • (2)

    Eigenaresse is een onbeschoft verschrikkelijk persoon. Altijd een chagerijnig gezicht. Totaal niet servicegericht en te lui om uit haar ogen te kijken. Schande voor Nesselande

    29 jul. 2023 22:27:48
  • (4)

    Pffff typisch een hindoe mentaliteit!! Onbeschoft als een iets.Stagaires worden gewoon gebruikt.Soms werken haar eigen mensen.Ze is absoluut niet empathies!Snap niet dat zij in Nesselande een winkel heeft.

    28 jul. 2023 18:47:16
  • (3.3)

    Een ster is al te veel, helaas kan het niet lager. De (ik vermoed eigenaresse) is een chagrijnig en onbehulpzaam mens. Weet het beter dan de klant en maakt nooit fouten. Helaas al een paar keer mijn producten verkeerd of helemaal niet opgestuurd en het ligt altijd aan PostNL. Doe uw pakketjes een plezier en blijf hier ver weg. Deze vrouw zou uit haar functie ontheven moeten worden en moeten worden vervangen door een competent persoon.

    20 mrt. 2023 11:13:00
  • (2)

    Ronduit onbeschofte eigenaresse.
    Verschrikkelijke service, geen overzicht en totaal onbekwaam. Onbegrijpelijk dat dit stand houdt in ons winkel centrum

    23 sep. 2020 20:21:21
  • (2)

    Slechte service, altijd jonge onervaren mensen in dienst die hun best doen maar de eigenaresse is ronduit onbeschoft. Ze Maakt fouten met post en plakt random stickers met codes op pakketten, ik kreeg geen excuus en De gevolgen waren voor mij groot. Zegt terug te bellen maar doet ze niet. Ook de telefoon wordt nooit beantwoord. Zelf klaagt ze wel altijd over onbeschofte klanten en zelf gooit ze de telefoon erop en wil ze de gevolgen van haar fouten niet erkennen noch toegeven, Als je geen winkel en ING en post punt kunt beheren tegelijk dan moet je dat ook niet doen! Slechtste service ooit. Verantwoordelijkheid nemen en klantgericht worden, en wat beter omgaan met je personeel dan zijn de wisselingen wellicht ook minder. Respect voor George dat hij daar nog wel goede service probeert te verlenen!

    6 jul. 2018 22:43:26
Gerelateerde bedrijven aan S. Kalloe t.h.o.d.n. Primera Nesselande
Aanverwante rubrieken