Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Beddenbriljant Milheeze

(7.3)
Geverifieerd door de eigenaar
Mobiel: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Bankert 5a, 5763 AA Milheeze

Vestiging: Bekijk locatie

Over Beddenbriljant

Beddenbriljant te Milheze is een webshop in bedden. Neem gerust contact op met Beddenbriljant voor meer informatie.

Onze bezoekers over Beddenbriljant in Milheeze

  • Telefonische bereikbaarheid
    67%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    7.4
    29 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    7.2
    27 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    7.4
    25 beoordelingen
  • Totaal:
    7.3
    81 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Webshop en postorder in Milheeze

Reviews over Beddenbriljant in Milheeze

  • (10)

    Super kwaliteit prijs verhouding!
    Nette service en levering binnen afgesproken tijd!

    30 jun. 2017 07:52:13
  • (10)

    2 Boxspring besteld. Vriendelijk te woord gestaan en levering keurig binnen het afgesproken termijn!

    1 apr. 2017 15:27:49
  • (10)

    Ik heb 4 slaapkamers en in elke kamer staat er binnenkort 1. Goed product voor een scherpe prijs! Aanradertje.

    29 sep. 2016 18:17:31
  • (10)

    Goede prijs! Boxspring was er binnen 3 weken. Alles naar verwachting dus gewoon een 10.

    Antwoord van Beddenbriljant

    Dank U voor de beoordeling

    Geplaatst op 1 dec. 2015 16:48:19
    28 okt. 2015 17:18:09
  • (2)

    Beddenbriljant leek ons bij de eerste ontmoeting een mooi beginnend bedrijf. Alles was mogelijk, niets was te veel maar dat bleek anders dan verwacht. Na een fout geleverd onderdeel van ons bed van beddenbriljant zijn we maar liefst 5 weken aan het lijntje gehouden met uiteenlopende smoezen totdat het werd opgelost. Toen deze "handelaren" aan de deur kwamen om het onderdeel te wisselen waren ze alles behalve vriendelijk terwijl het nota bene 'hun' fout was. Ik wil nog wel even zeggen dat we het bed bij aflevering contant aan de deur moesten afrekenen, wat achteraf niet echt de manier blijkt te zijn(Wel de voorkeur van meneer beddenbriljant trouwens). Wij hadden zelf graag iets van een tegemoetkoming of in ieder geval een excuus gehad maar in plaats daar van kregen wij een grote mond en kregen we te horen dat dit nu eenmaal mogelijk is bij een "goedkoop" bed! Pardon?! Nou beddenbriljant, ontzettend bedankt voor de geweldige service! Voor ons geen beddenbriljant meer.

    Antwoord van Beddenbriljant

    Beste,

    In de winkel heeft U navraag gedaan naar een hoofdbord van 100 cm hoog in plaats van 106 cm hoog.
    De offerte en de factuur welke via de mail zijn afgehandeld, stond hier verder niks van over vermeldt.
    Nu was het bekend dat U hierom had gevraagd en hebben wij toch besloten om het hoofdbord kosteloos om te komen ruilen.

    U heeft in de tijd van het wachten op het andere hoofdbord, het te hoge hoofdbord gewoon gebruikt, waardoor dit voor ons niet meer te verkopen is als een nieuw hoofdbord.
    Ook hebben wij geen bezorgkosten hiervoor in rekening gebracht.
    Wij dachten dat dit dan toch ook een redelijke tegemoetkoming was.

    Doordat de bestelling fout was gedaan en er een nieuw onderdeel moest komen, wordt de levertijd weer 2 tot 4 weken.
    Helaas is in ons magazijn het hoofdbord kwijt geraakt, waardoor deze nog een keer besteld moest worden.

    Wij hebben U dan ook altijd vriendelijk te woord gestaan, zelfs nadat er meerdere malen gescholden en geschreeuwd werd aan te telefoon. Er is excuses gemaakt, omdat in plaats van de gebruikelijke 2 tot 4 weken helaas iets langer duurde.
    U heeft er meerder malen op gewezen er een tegemoetkoming moest komen, ook vóór de 4 weken.
    Er is dan ook helemaal geen sprake van, dat U een excuus wilt, maar alles draait om een tegemoetkoming.

    Wij hebben dan ook netjes het hoofdbord omgeruild en de nieuwe geïnstalleerd.

    Vriendelijke willen wij U bedanken dat U de voordeur, NET niet, tegen het hoofd van een werknemer aan heeft dichtgegooid.
    Wij willen U er dan ook op wijzen dat U na dit asociaal en agressief gedrag, niet meer welkom bent in onze winkel.

    Met vriendelijke groet,
    Beddenbriljant

    Geplaatst op 1 dec. 2015 16:47:36
    25 nov. 2015 22:15:12
  • (10)

    Prijs/Kwaliteit zeer goed. Boxsprings zoals afgesproken binnen 4 weken binnen. Duurde zelfs maar 2 en halve week.

    1 dec. 2015 15:51:52
Gerelateerde bedrijven aan Beddenbriljant

Website van Beddenbriljant


Website url:
beddenbriljant.nl
Aanverwante rubrieken