Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Basic Mobile Amsterdam

(7.3)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Telefoonwinkel:Aanvragen

Adres

Ceintuurbaan 264A, 1072 GJ Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over Basic Mobile

Basic Mobile in Amsterdam houdt zich bezig met de inkoop en verkoop van mobiele telefoons, laptops en andere telecommunicatie apparatuur en accessoires.

Daarnaast kan Basic Mobile u helpen met de reparatie van deze producten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Basic Mobile.

Onze bezoekers over Basic Mobile in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    7
    29 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    7.3
    27 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    7.6
    25 beoordelingen
  • Totaal:
    7.3
    81 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Telefoonwinkel in Amsterdam

Reviews over Basic Mobile in Amsterdam

  • (10)

    Their service is Amazing!

    28 aug. 2018 20:27:51
  • (10)

    Goeie service, nette winkel

    12 aug. 2018 12:14:34
  • (2)

    Telefoon van dochter van 16 had kapot scherm. Op de site stond maken voor 130. Ze wilden er 180 voor hebben. Door ingrijpen van haar oma toch voor 130 meegekregen. Maar kort erna: allerlei problemen met het scherm. Ander reparatiebedrijf zei: er zijn foute onderdelen gebruikt, wij kunnen er niets mee. Weer een ander reparatiebedrijf zei: er is zoveel fout gedaan met het apparaat, dat we het niet meer kunnen maken. Iphone6 van nog geen jaar oud.

    25 nov. 2017 15:45:15
  • (3.3)

    Wil graag dit verhaal delen, in het kort:
    Voordat je naar deze (in eerste instantie zeker niet dure) winkel gaat, bedenk dan heel goed dat meneer tweedehands spullen verkoopt als nieuw, en hij hier bij niet goed functioneren hier geen garantie op verleent als de reparatie langer dan een maand geleden is.

    Nadat mijn telefoon is gevallen, en scherm daardoor stuk was, kreeg ik bij bezoek aan de winkel te horen dat alleen het scherm vervangen niet voldoende zou zijn, aangezien de achterkant ook beschadigd was. Er werd mij verteld dat het een heel goede deal was als voor ?100 zowel scherm als achterkant vervangen zou worden.

    Ik had gelezen dat een nieuw scherm ongeveer ?70 incl montage kost, dus dit leek me inderdaad een prima bedrag. Ik heb duidelijk gevraagd of er een nieuw scherm (en geen tweedehands) ingezet zou worden en de telefoon daarna als nieuw zou zijn - voor mij belangrijk want ik ben zuinig op m'n spullen en heb 3 jaar met veel plezier mijn huidige telefoon gebruikt.

    Nadat ik mijn telefoon kwam ophalen, viel me op dat er een significant aantal storende dode (=niet-functionerende of permanent aan staande) pixels in het scherm zaten. Na veel moeite en onderhandelen wilde de eigenaar er een ander nieuw scherm inzetten.

    Na opnieuw ophalen, kreeg ik een telefoon met minder dode pixels, maar nog steeds enkele. De eigenaar had geen nieuw scherm voorradig, ging dit bestellen en zou het mij laten weten. Na 2 weken nog niks gehoord dus hem maar eens gebeld, waarop ik te horen kreeg dat mijn wens om een scherm zonder dode pixels te krijgen, niet reëel was, ook al was mij een nieuw scherm beloofd. Ik ben akkoord gegaan omdat een paar dode pixels ook niet zo'n ramp zijn.

    Nu het probleem: afgelopen week werkte ineens de rechterhelft van mijn touchscreen niet meer (beeld dus wel). Bij binnenkomst in de winkel zei de eigenaar zonder de telefoon aangeraakt te hebben dat ik hem had laten vallen. De het scherm had nieuw moeten zijn, en ik had er niks vreemds mee gedaan, zeker niet laten vallen dus dit vertelde ik hem. Meneer werd vervolgens duidelijk merkbaar kwaad, en zei dat ik een 'heel lastige klant' ben, en dat elke andere winkel het met hem eens zou zijn dat dit alleen kon gebeuren door valschade.

    Ik ben naar een winkel van de buurman gegaan, welke mij vertelde dat laten vallen een mogelijkheid is, maar dat het beeld dan vaak ook niet meer werkt (bij mij deed alleen de touch het niet meer). Nadat ik het nieuwe scherm toch maar had laten herstellen, vertelde de 'nieuwe' reparateur me dat ze er veel langer dan normaal mee bezig waren geweest, omdat er allerlei vreemde schroefjes waren gebruikt, en sommige zelfs misten.

    Al met al: voordat je naar deze (in eerste instantie zeker niet dure) winkel gaat, bedenk dan heel goed dat meneer tweedehands spullen verkoopt als nieuw, en hij hier bij niet goed functioneren hier geen garantie op verleent als de reparatie langer dan een maand geleden is.

    16 mei. 2016 17:17:22
  • (10)

    De service is geweldig. De eigenaar is erg vriendelijk, behulpzaam en geduldig.

    4 aug. 2014 14:38:46
  • (10)

    Top service! Snel en goedkoop!

    3 aug. 2014 00:48:56
Gerelateerde bedrijven aan Basic Mobile
Aanverwante rubrieken