Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Maison Management B.V. Den Haag

(2.2)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Hoge Nieuwstraat 30, 2514 EL Den Haag

Vestiging: Bekijk locatie

Over Maison Management B.V.

Het (doen) exploiteren, beheren en administreren, verkrijgen, vervreemden, bezwaren, ontwikkelen, renoveren, restaureren, huren en verhuren van onroerende zaken, alsmede van roerende zaken, voor zover deze op enigerlei wijze dienstbaar zijn aan onroerende zaken.

Onze bezoekers over Maison Management B.V. in Den Haag

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.3
    158 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.2
    168 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.4
    71 beoordelingen
  • Totaal:
    2.2
    397 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Woonbemiddeling in Den Haag

Reviews over Maison Management B.V. in Den Haag

  • (2)

    Huisjesmelkers. Witwas organisatie. Criminelen. Schsndslige hoogmoed en lak aan de wet. IK ZET MIJ IN OM DIT BEDRIJF AAN DE SCHANDPAAL TE NAGELEN. wat een zoek vals empathieloze organisatie.

    23 jun. 2023 22:02:50
  • (2)

    Waardeloos bedrijf. Komen afspraken niet na en exteeem onbeschoft. Eigenaar Wouter is echt een verschrikkelijk achterbaks kaal mannetje. Nooit mee in zee gaan!

    9 aug. 2022 20:20:44
  • (2)

    Wat een treurige organisatie is dit. Er moet een beoordeling voor -100000 zijn want 1 punt is nog teveel voor dit bedrijf. Enorm slechte communicatie, doen helemaal niks behalve geld innen. Telefonistes zijn mega onbeschoft, valt geen normaal gesprek mee te voeren.

    Wat ze wel kunnen? Een grote smoel geven, geld innen en huurverhoging doorvoeren. Maar problemen oplossen? Klanten/huurders normaal ten woord staan? Nee hoor.

    Geen woorden kunnen beschrijven wat een blamage maison management is. Walgelijk! Ze moeten zich SCHAMEN!

    17 jun. 2022 17:56:12
  • (2)

    Hele slechte service. Bijdehand, willen alleen maar geld zien maar dingen reparen ho maar. Degene die de telefoon op nemen hebben een attitude van hier naar Tokio. Een en extra lange spoedcursus "hoe ga ik met mensen om" zal ze goed doen. En nog een tip: doe gewoon je WERK ipv huisjesmelken.

    1 nov. 2021 09:35:16
  • (8)

    + kwamen verplichtingen na
    + boiler werd snel gerepareerd ook al was het voor een aanzienlijk bedrag
    + kamer is een goede staat aangeboden
    + kamer is voor een redelijke prijs aangeboden
    + borg is netjes terugbetaald

    - borg werd alleen terug betaald toen ik daar Maison management expliciet aan herinnerde dus niet automatisch

    11 okt. 2021 09:40:32
  • (2)

    Als je ooit de pech hebt als huurder te maken te krijgen met Maison Management, kun je maar beter een goede advocaat in de arm nemen of een goede rechtsbijstandsverzekering afsluiten. Ze hebben totaal lak aan regels en wetgeving als het gaat om de verplichtingen die een verhuurder heeft. Ze bestoken je met aanmaningen omdat je volgens hen een betalingsachterstand zou hebben, terwijl dit aantoonbaar onzin is. Een ander voorbeeld is, wanneer je een sociale huurwoning huurt, ze twee maanden van te voren je schriftelijk moeten informeren over een huurverhoging, maar nee daar doen ze niet aan. Boeit ze allemaal niet. Als het gaat om reparatie verzoeken, daar heb ik verder vooralsnog niets aan op te merken, maar dat is dan ook het enigste.

    30 mei. 2021 18:27:37
  • (2)

    Wat een ontzettend slecht bedrijf. Medewerkers zijn zeer onprofessioneel en soms zelfs onaardig aan de telefoon als je belt wanneer er iets kapot is (overigens ook via de mail). Het lijkt alsof ze de administratie niet op orde hebben en niet met elkaar communiceren. Als je vraagt ze op een bepaald nummer terug te bellen bijvoorbeeld, wordt er toch weer ergens anders naartoe gebeld of ze bellen überhaupt niet terug. Ook na aangeven dat er echt iets mis is in het huis, wordt er iemand gestuurd waarna vervolgens het probleem een maand later weer begint. En dan ook continu de rekeningen krijgen, terwijl de reparateurs elke keer aangeven dat het niet normaal is en er echt vervanging nodig is van bijvoorbeeld de WC. Er is in het afgelopen jaar al 5x iemand langs geweest, terwijl er echt NIKS geks wordt doorgespoeld, ik ben niet achterlijk. Voor de verhuurder is het bedrijf waarschijnlijk perfect, voor huurders een grote ramp. Als ik ooit weer op zoek ben naar een huis en ik kom Maison Management tegen, zal ik het huis per direct afwijzen.

    23 apr. 2021 10:04:09
  • (2)

    Zoals in de andere reviews te lezen is: zeer onaangename organisatie. Bij telefonisch contact meerdere malen een agressieve houding aangenomen.. Zijn alleen uit op geld en gaan belachelijk met huurders om. Een lesje klantcontacten zou de assistenten zeer goed doen. Jammer genoeg wist ik pas na het ondertekenen van mijn huurcontract dat ik met Maison te maken zou krijgen, anders zeker op zoek gegaan naar een andere woning!

    15 feb. 2021 11:00:42
  • (2)

    Onbetrouwbare organisatie. Ze willen alleen de huur hebben en zijn op de verhuurder gericht, niet op de huurders. Communicatie met maison management is zeer onaangenaam, ze zenden hun verhaal en luisteren niet. Bij gebreken geven ze niet thuis.

    5 okt. 2020 14:18:22
  • (2)

    Onbeschrijfelijk hoe slecht de service is van Maison Management. Ze reageren nooit op emails, behalve als het om facturen gaat. Bovendien proberen ze je constant rekeningen te laten betalen die niet voor de huurder zijn maar voor Maison Management zelf. Ook over het terugbetalen van de borg moest ik 2 maanden na datum bellen, waarbij ze 240 euro voor schoonmaakkosten rekenen. Hierbij ging het over een schoonmaker die de douchecabine extra heeft schoongemaakt en 2 uur is gebleven. Ironisch genoeg zijn de ruimtes waar ze zelf verantwoordelijk zijn vies en vol met schimmel (maar je betaalt wel servicekosten).

    Trap er niet in..

    2 okt. 2020 17:06:49
Gerelateerde bedrijven aan Maison Management B.V.
Aanverwante rubrieken