Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

House of Improvement Tilburg

(3.8)

Onze bezoekers over House of Improvement in Tilburg

  • Telefonische bereikbaarheid
    3%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.4
    69 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.3
    54 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.9
    49 beoordelingen
  • Totaal:
    3.8
    172 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Schoonheidssalon in Tilburg

Reviews over House of Improvement in Tilburg

  • (2)

    Ik had via Vakantieveilingen een voucher 'gewonnen' voor een ipl behandeling. Afspraak gemaakt en kreeg kort ervoor nog netjes een mail waarin de bevestiging stond hiervan.
    Op de dag zelf kreeg ik een mail dat ze een lekkage hadden, dus dat alle afspraken voor die dag geen doorgang konden hebben. Begrijpelijk. Ze zouden zelf contact opnemen wanneer dit verholpen was voor een nieuwe afspraak. Nooit meer wat gehoord. Na 3 weken heb ik gebeld en ik kreeg ze niet te pakken. Heb erna, verspreid over 2 maanden, 3 mailtjes gestuurd. Nooit meer wat gehoord. Dit was in januari en het is nu al eind mei. Zeer slechte zaak! Is makkelijk geld verdienen via vakantieveilingen op die manier.

    27 mei. 2015 08:36:07
  • (2)

    Ik heb een hele slechte ervaring met dit bedrijf (IPL-behandeling). Ze hebben geen kennis over de behandeling, raffelen het af en het duurt 5-6 maanden voordat je een afspraak kunt maken. Geen aanrader!

    22 feb. 2015 18:35:04
  • (2)

    Mijn ervaring met house of improvement is erg slecht. Via vakantieveilingen had ik een behandeling gewonnen en hadden we een afspraak gepland op 21 januari. Nadat ik een uur gereisd had stond ik voor een gesloten deur. Op de deur hing een briefje, gesloten wegens privéomstandigheden. Natuurlijk begrijp ik dat er om sommige redenen niet gewerkt kan worden. Wat is niet begrijp is dat ik een paar dagen voordat ik mijn afspraak had nog een email heb gekregen ter herinnering van de afspraak en dat er op de dag zelf niet even snel een email kan worden verzonden naar de personen die die dag een afspraak hebben.
    Later heb ik via de email meerdere malen geprobeerd contact met het bedrijf op te nemen maar ik heb na een maand nog geen reactie terug.
    Ik vind het erg slecht hoe hier met klanten om wordt gegaan.

    19 feb. 2015 15:38:30
  • (7.3)

    Ik ben tevreden en het personeel is heel vriendelijk.

    7 nov. 2014 11:53:37
Gerelateerde bedrijven aan House of Improvement
Aanverwante rubrieken