Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

GOLDTRUST Amsterdam

(6.1)
Geverifieerd door de eigenaar
Mobiel: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Zonnewering:Aanvragen

Adres

Poortland 32, 1046 BD Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over GOLDTRUST

GOLDTRUST is uw rolluiken gigant in Amsterdam en omgeving!

GOLDTRUST levert alle soorten rolluiken, mini rolluiken, rolpoorten, zonneschermen, knikarmschermen, markiezen en screens. De rolluiken worden in eigen werkplaats gemaakt.
Tevens voert GOLDTRUST reparaties uit m.b.t. uw rolluiken.

Hiervoor kunt u een offerte aanvragen bij Rolluikengigant.com de specialist in Amsterdam, Almere, Zaandam, Purmerend en omstreken.

Er zijn vele voordelen te noemen bij het gebruik van rolluiken. Een daarvan is dat de zon buitenhuis blijft. Bovendien geven de rolluiken ook een veiliger gevoel als we het hebben over woninginbraken.

Of het nu om een grote of mini rolluik gaat, GOLDTRUST staat garant voor kwaliteit en een goede service tegen aantrekkelijke prijzen .

Neem gerust contact op met GOLDTRUST in Amsterdam, om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Social Media

Onze bezoekers over GOLDTRUST in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    6.5
    13 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    6.6
    10 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.9
    9 beoordelingen
  • Totaal:
    6.1
    32 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 23:00
  • Dinsdag
    09:00 - 23:00
  • Woensdag
    09:00 - 23:00
  • Donderdag
    09:00 - 23:00
  • Vrijdag
    09:00 - 23:00
  • Zaterdag
    09:00 - 23:00
  • Zondag
    Gesloten

Betalingsmethoden

Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Zonnewering in Amsterdam

Reviews over GOLDTRUST in Amsterdam

  • (7.3)

    Prettig geholpen door de mannen van Goldtrust. Met veel kennis, kunde en een lach weten ze onze in zeer beroerde staat verkerende rolluiken toch te repareren.

    30 aug. 2018 20:32:10
  • (2)

    Zeer onproffesioneel een zonnescherm bij mij opgehangen en ook nog gevaarijk gemonteerd. Gevolg: heel duur uitgepakt omdat ik nu een profesioneel bedrijf dit prutswerk heb laten opknappen. Wat mij ook eigenlijk verbaasde was dat de beugels van het nieuwe scherm er niet bij zaten en het elektrisch snoer met ductape aan elkaar geplakt is. Menigeen die hier heeft gekeken zij mij: je bent een oor aangenaaid.

    Jullie krijgen van mij de rekening van de reparatie opgestuurd.

    7 sep. 2015 10:13:34
  • (10)

    Bij deze geef ik even een verheldering op de reactie van de heer N. de Jong, die zelf niet bij de reparatie aanwezig was.
    Ik ben ontboden door de dochter van de heer De Jong. Het rolluik stond naar beneden, want de ophangveren waren gebroken.
    Het rolluik was ingebouwd en afgedicht met een hoekprofiel en een plaat, welke vervolgens met veel kit waren afgedicht.
    Om de reparatie uit te kunnen voeren diende ik dit open te maken. Ik heb mevrouw de Jong toen uitgelegd dat ik het plastic hoekprofiel hierbij niet kon sparen. Zij gaf hiervoor haar akkoord.
    De plaat heb ik daardoor wel netjes, zonder schade, kunnen demonteren. Daarna heb ik de afgebroken veren vervangen.

    De oorzaak voor het afbreken van de veren was een mankement aan de motor. Deze heeft geen automatische afslag meer bij het bereiken van het hoogste punt. Hierdoor kan het rolluik hoger doordraaien dan gewenst en zo verdwijnen in de bak. Hierbinnen kan het weer voor de nodige schade zorgen, waaronder het afbreken van de veren.

    Ik heb alles aan mevrouw de Jong voorgelegd en in overleg gedaan.
    Ik heb haar verteld dat een nieuwe motor goed afgesteld kon worden,
    maar dat wanneer ze heel oplettend was, ze ook nog met deze motor kon blijven werken.

    Mevrouw had een baby op de arm, dus ik heb haar het meest voordelige advies gegeven en zeker niet verplicht een motor aan te schaffen, wat ook niet gebeurd is.

    Ik heb in dit geval ook de klant aangekeken en geen voorrijkosten berekend.

    Al wat ik gedaan heb was in overleg, zo transparant mogelijk en in het voordeel van de klant.

    Na de noodzakelijke reparaties om het rolluik weer op deze wijze te kunnen bedienen, heb ik het verwijderde paneel weer teruggeplaatst
    en omdat ik natuurlijk geen plastic hoeklijn bij mij had, heb ik het met twee schroefjes vastgezet.

    Door sterk opgebouwde vervuiling in de loop der jaren waren de lamellen niet meer in staat soepel te glijden aan de bovenzijde. Ik heb mevrouw toen aangeraden dit te verhelpen met een hogedrukspuit. Schoon zal het rolluik weer volledig sluiten.

    Mevrouw De jong heeft hier volledig mee ingestemd en zou voor de verdere afwerking en het schoonmaken zorg dragen.

    Met een goed gevoel heb ik deze klant geholpen. Om vervolgens een reactie te lezen van iemand die er niet bij was en daardoor een verdraaid beeld schetst is dan niet fijn. Vandaar dat ik op deze manier toch deze zaak wil ophelderen.

    7 jul. 2014 13:02:42
  • (4)

    Zeer ontevreden over de werkzaamheden.
    Beslist niet het resultaat wat ik had verwacht, m.b.t ons rolluik die niet meer naar beneden ging.Er blijven ook gaatjes tussen de lamellen zitten, ook niet opgelost.
    Er wordt gezegt dat ik maar een nieuwe motor moet aanschaffen , maar dit lijkt mij echt niet het probleem.
    Ook de afwerking van een paneel dat was verwijderd, ben ik niet tevreden over.
    Als je inzicht hebt in zulke werkzaamheden moet dit toch vele malen netter kunnen. Ik zou hier zelf nooit meer mee in zee gaan.

    Ook over de prijs voor een nieuwe motor heb ik mijn twijfels.

    14 jun. 2014 08:34:18
Gerelateerde bedrijven aan GOLDTRUST
Aanverwante rubrieken